סדנת גמבלה (Gemballa) הגרמנית המתמחה בשיפור ושדרוג רכבי ספורט מבית פורשה, חושפת רעיון לגרסת שטח קיצונית ל-911. בשונה מ-RUF שבחרה להסב 911 קלאסית לנסיעה בשטח, גמבלה מציינת כי כבסיס תשמש ה-911 הנוכחית (992) או הקודמת (991), לפי העדפת הלקוח.
נכון שמלבד צמד איורים הסדנה הגרמנית לא חושפת כל פרט אודות אב הטיפוס המכונה אוולנג' (Avalanche – מפולת שלגים), אך הם נראים מבטיחים - עבור מי שיכול להרשות לעצמו בעיקר - כך שלא יכולנו לוותר עליהם. פרט להבטחה להקנות לה ביצועים של מכונית ספורט ויכולת עבירות של רכב שטח. הייצור יוגבל ליחידות בודדות עם תג-מחיר שיהיה גבוה משמעותית מ-911 רגילה (ויקרה מאוד ללא קשר).
למרות השמירה על קווי מתאר מזוהים של 911, המרכב עבר הסבה משמעותית לרבות הגבהה מתבקשת, על מנת לאפשר דהירה מהירה בשטח משובש ובין השאר לאכלס ארבעה צמיגי שטח קרביים וגדולים. לגוף המכונית נוספו אלמנטים עיצוביים בהשראת ה-959, מנצחת ראלי דקאר ב-1986, לרבות כונסי אוויר בולטים במכסה הקדמי ובבתי הגלגלים האחוריים, פגוש קדמי שעוצב כך שישפר את זווית הגישה ומכיל מגן גחון אינטגרלי, ועל הגג פתחי כניסת אוויר ואנטנות קשר. ואי אפשר בלי כנף ענקית על מכסה המנוע האחורי.