קאדילק תציג ב-6 באוגוסט את הליריק, אב-טיפוס למכונית חשמלית ראשונה שצפוי להשתמש במכללים רבים המשמשים בסיס גם להאמר החשמלי של GMC, שהשקתו הצפויה בחודש מאי נדחתה בינתיים. מהלכים אלה הם חלק מאסטרטגיית קונצרן ג'נרל מוטורס לחשוף 20 דגמים חשמליים עד 2023. ייצור סדרתי של קדילאק ליריק מתוכנן לאמצע שנה הבאה.
נזכיר כי בתחילת 2019 הציגה קדילאק את ה-BEV3, קונספט לרכב חשמלי ראשון מתוצרתה. נראה כי הליריק יהיה פיתוח מתקדם של האב-טיפוס הבוסרי, עם תכניות לעלות על הכביש הציבורי ממש בקרוב. בכל הנוגע למפרט המבנה וההנעה, קדילאק צפויה להשתמש במנוע ואף פלטפורמה שפותחו עבור ההאמר החשמלי שיוצג בקרוב תחת מדי GMC, חטיבת המסחריות בקונצרן.
קאדילק מכוונת עם הליריק לקטגוריית רכבי פנאי הזוכה לפופולאריות גבוהה בכל העולם, כתשובה למתחרות מבית טסלה (מודל X), יגואר (i-פייס), אודי (e-טרון) ומרצדס (EQC). בדומה להן, קאדילק תציע הנעה כפולה באמצעות שני מנועים חשמליים, קדמי ואחורי, אולם יתכן כי תוצע גם גרסה בסיסית וזולה יותר עם הנעה אחורית בלבד.
הדגמים החשמליים העתידיים שתציג ג'נרל מוטורס יצוידו במערכת מצברים ייחודית אותה היא מפתחת, בקיבולת של בין 50 ל-200 קוט"ש בהתאם לסוג הרכב. הגדולים יותר מיועדים לטנדר החשמלי שיושק תחת מותג GMC והאמר, הקטנים יחסית מיוחדים לכלי רכב פרטיים, דוגמת ה-100 קוט"ש שמאפשר טווח נסיעה של 480 ק"מ וימצא מקום בקדילאק. בנוסף תצויד המכונית בדור הבא של 'סופר-קרוז', מערכת נהיגה אוטונומית ברמה 2.5, עם נהיגה עצמאית במקומות ייעודיים.