יבואנית בנטלי מתחילה לשווק בישראל פליינג ספר חדשה, דור שלישי לספינת הדגל של המותג וזו שמתמודדת בעולם עם רולס רוייס גוסט, בעוד אצלנו היא תמוצב מול מרצדס מאייבך S קלאס. תג המחיר מתחיל ב-1.9 מיליון שקל.
הפיילנג ספר מבוססת על הפלטפורמה העדכנית של היצרנית (MSB) שפותחה על-ידי פורשה ומשותפת לפנמרה הנוכחית, ולא אודי A8 בדומה לדגם הקודם שלא שווק כאן. בשונה מהפליינג ספר היוצאת, המראה כיום שונה מהותית מהקונטיננטל GT, גרסת הקופה לדגם.
תא הנוסעים מוכר משאר דגמי היצרנית עם אפשרות בחירה בין בין 15 גווני ריפוד עור וגימורי עץ, והרבה יותר מכך אם תבחרו להעביר אותה בחטיבת ההתאמה האישית 'מולינר'. לוח המחוונים דיגיטלי ("12.3) ומסך המגע בגודל דומה מציע כאופציה (75 אלף שקל) מנגנון-היפוך, המאפשר לבחור בין שלושה מחוונים אנלוגיים (טמפרטורה, מצפן וכרונומטר), גימור עץ חלק או כאמור, מסך מגע.
בהשוואה לדגם היוצא המידות החיצוניות נותרו דומות אם כי בסיס גלגלים התארך ב-13 ס"מ (319.5 ס"מ) ואמור לשפר - עוד יותר - את מרחב המחיה לנוסעים מאחור. בכל המושבים חימום, קירור ועיסוי, כאשר ליושבים מאחור מסך מגע נפרד ונשלף לשליטה בבקרת האקלים. היצע מערכות הבטיחות כולל בלימה אוטונומית, שמירה על נתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, זיהוי תמרורים וראיית לילה בלוח המחוונים.
הפליינג ספר תוצע בשלב ראשון רק עם מנוע W12 כפול מגדשים בנפח 6.0 ליטר (635 כ"ס), אליו מחוברת תיבת שמונה הילוכים כפולת-מצמד (אוטומטית-פלנטרית בדגם היוצא) והנעה כפולה-קבועה - אחורית בבסיסה המעבירה כוח לפנים לפי הצורך (יחס קבוע 60-40 לפנים-אחור בעבר).
אלה מאפשרים זינוק ל-100 קמ"ש ב-3.8 שניות (פחות 0.8 שניות) בדרך ל-333 קמ"ש מרביים (11 קמ"ש יותר). בהמשך צפוי להצטרף להיצע גם מנוע V8 כפול מגדשים בנפח 4.0 ליטר (550 כ"ס) שכבר הוצג בקונטיננטל GT.
השימוש בפלטפורמה של פורשה מאפשר לדברי בנטלי קשיחות מבנית הטובה בקטגוריה, וכנגזר מכך יכולת דינמית גבוהה. בנטלי מציינת בין היתר כי למיתלי האוויר נפח גדול ב-60%, ולכן הם מאפשרים - יחד עם מוטות מייצבים אקטיביים - נוחות נסיעה והתנהגות כביש משופרות. יש גם היגוי אחורי אקטיבי המסייע לצמצום רדיוס הסיבוב במהירות נמוכה ושיפור היציבות הכיוונית במהירות גבוהה. הדיסקים מלפנים (420 מ"מ) הם הגדולים בעולם בייצור סדרתי - כך בנטלי.