אופל מתחילה לשווק בישראל קורסה חדשה, דור שישי לסופר מיני הגרמנית והדגם הנמכר ביותר של המותג עם 13.5 מיליון יחידות שיוצרו מאז הושקה לראשונה בתחילת שנות השמונים. היא תנסה להתמודד בקטגוריה הכוללת מתחרות עדכניות כמו פיז'ו 208 המהווה לה בסיס וגם סיאט איביזה, רנו קליאו וטויוטה יאריס. תג המחיר מתחיל ב-106 אלף שקל לגרסת הבסיס ועד 119 אלף שקל לבכירה.
הקורסה מתבססת על פלטפורמת CMP המודולארית של קונצרן פיז'ו סיטרואן. בהשוואה לקורסה היוצאת היא ארוכה ב-4 ס"מ (406), רחבה ב-2 ס"מ (176.5 ס"מ) ונמוכה ב-4.5 ס"מ (143.5 ס"מ). בסיס הגלגלים צמח ב-3 ס"מ (254 ס"מ) מבטיח בכך מרחב מחיה טוב מבעבר וגם תא המטען גדל ב-24 ליטר (309 ליטר). למרות הבטחת אופל לדיאטה מסיבית של כ-100 ק"ג, בפועל המשקל העצמי נמוך רק ב-34 ק"ג לגרסת הבסיס.
הקורסה מצוידת במנוע טורבו-בנזין שלושה צילינדרים בנפח 1.2 ליטר המוכר של פיז'ו סיטרואן המחליף את יחידת 1.4 ליטר אטמוספרית (90 כ"ס) של ג'נרל מוטורס בדגם היוצא. הוא יוצע בשתי רמות הספק – 100 כ"ס או 130 כ"ס – בשידוך לתיבת שמונה הילוכים אוטומטית בשני המקרים (שישה יחסים בקודמת).
היחידה המודרנית מאפשרת שיפור דרמתי בביצועים כשגרסה החלשה מזנקת ל-100 קמ"ש ב-10.8 שניות בדרך 188 קמ"ש מרביים, 3.1 שניות פחות ו-18 קמ"ש יותר מהדגם היוצא. הגרסה החזקה תסיים את המיאוץ הקלאסי ב-8.7 שניות בדרך ל-208 קמ"ש מרביים. גרסת חשמלית עם 136 כ"ס ומצברי 50 קוט"ש המאפשרים טווח נסיעה של 330 ק"מ תנחת כאן באמצע השנה.
רשימת האבזור של גרסת הבסיס (100 כ"ס) כוללת מסך מגע "7 עם צימוד Apple CarPlay ומצלמת נסיעה לאחור, מנופי שליטה ידנית בהילוכים מההגה, חיישני חניה אחוריים וחישוקי "16 קלים. אבזור הבטיחות כולל בלימה אוטונומית, שמירה על נתיב, זיהוי תמרורים ותאורה דינמית. הגרסה הבכירה (130 כ"ס) מוסיפה בקרת אקלים, מפתח חכם, מראות מתקפלות חשמלית, חיישני חניה גם מלפנים, חלון שמש וחישוקי "17 קלים. אבזור הבטיחות בגרסה זו כולל גם טווח מהירות גדול יותר לבלימה אוטונומית (עד 140 קמ"ש לעומת 85 קמ"ש), בקרת שיוט אדפטיבית והתראת שטח מת. תאורת מטריקס-לד המאפשרת אלומת אור משתנה בהתאם לתנאי ומשתמשי הדרך מוצעת כאופציה בתוספת 3,900 שקל.