בישראל הן עדיין מקור לבדיחות, אבל בעולם כבר מזהים את הערך האספני של מכוניות הפיברגלס הישראליות מתוצרת מפעל הסוסיתא, אוטוקרס, שפעל בחיפה ובטירת הכרמל בגלגוליו השונים מ-1958 ועד 1981.
באתר ebay מוצעת כעת סברה, מכונית הספורט הדו-מושבית שייצר המפעל, מודל 1962 שעברה עד היום 1,290 ק"מ בלבד. המחיר: 89,900 אלף דולר, או 300 אלף שקל לפי שער הדולר היציג. המכונית נמצאת בסנט לואיס מיזורי שבארה"ב, ומי שירצה להביאה לארץ יצטרך להוסיף למחירה, בנוסף לעלויות שילוח בסך כמה אלפי דולרים, 115% מסים, כך שהיא תעלה "על הכביש" כ-650 אלף שקל, כמו פורשה 718 GTS עם מנוע 4.0 ליטר, חדשה.
הסברה תוכננה במקור בידי חברת אשלי הבריטית ויצחק שובינסקי, הבעלים של אוטוקרס, רכש את זכויות הייצור שלה, כדי להשיק מכונית דגל שתסייע למכירות החברה. רליאנט הבריטית התאימה אותה לייצור ישראלי, ולשימוש במנוע פורד קונסול מאותם ימים, 1.7 ליטר עם 72 כ"ס, שהספיקו לתאוצה מ-0 ל-100 קמ"ש ב-16.6 שניות ולמהירות מירבית של 160 קמ"ש.
המכונית עוררה עניין רב, בעיקר בשוק האמריקאי, ומשום שרליאנט לא הייתה ערוכה עדיין ליצורה, נבנו 100 המכוניות הראשונות בידי רליאנט הבריטית. לפי יוחאי שנער, המומחה לתולדות תעשיית הרכב הישראלית, המכונית הספציפית שמוצעת כעת למכירה היא אחת אלה שיוצרו בבריטניה.
בישראל נבנו עד הפסקת הייצור ב-1967 בסך הכל 379 מכוניות סברה, מהם מעריכים כי שרדו עד היום רק כ-100 מכוניות. למרות העיצוב המרהיב, הביצועים, התנהגות הכביש ואיכות הייצור הישראלית, מכונית הספורט הישראלית הראשונה והאחרונה לא הפכה ללהיט.