פורשה חושפת את גרסת טארגה עם גג נפתח ייחודי ל-911 העדכנית, בגרסאות קררה 4 וקררה 4S, ועם צפי הגעה לישראל בחודש ספטמבר הקרוב.
הטארגה החדשה (992) שומרת על מנגנון קיפול חשמלי ייחודי, בדומה לטארגה היוצאת (991), עם הסטת חלקו המרכזי של הגג מאחורי קורה B והשמשה האחורית. זאת בשונה מה-911 קבריולה בה מנגנון הקיפול הוא לכל הגג. פתיחה וסגירה נמשכות 19 שניות, שבע שניות יותר מהקבריולה הרגילה. גם המשקל העצמי גבוה בכ-40 ק"ג מהקבריו.
הטארגה תוצע רק בגרסאות הנעה כפולה עם מנוע בוקסר כפול מגדשים בעל שישה צילינדרים. הנפח הוא 3.0 ליטר, ההספק המרבי עומד על 385 כ"ס בקררה 4 (15 כ"ס יותר מהדגם היוצא), 450 כ"ס ב-4S ואלה 30 כ"ס יותר. הכוח עובר בשני המקרים דרך תיבת שמונה הילוכים כפולת-מצמד והזינוק ל-100 קמ"ש אורך 4.2 שניות בקררה 4 (0.1 שניות פחות) ו-3.6 שניות בקררה 4S (קיצוץ של 0.4 שניות). המהירות המרבית: 289 ו-304 קמ"ש בהתאמה.
הטארגה תוצע באופן תקני עם בולמי זעזועים אדפטיביים וה-4S מצוידת גם בדיפרנציאל אחורי מוגבל החלקה, צמיגים רחבים בסנטימטר מלפנים ומאחור (245/35 ו-305/30 בהתאמה), חישוקים גדולים באינץ' ("20 מלפנים ו-"21 מאחור) ובלמי הדיסק גדולים ב-20 מ"מ (350 מ"מ). כאופציה ניתן יהיה להזמין אותה גם עם בלמים קרמיים.