פורד חושפת רשמית את המוסטנג מאך 1, הפעם כגרסת ביצועים נוספת לאחת מהאגדות המוטוריות של ארה"ב. גרסת מאך 1 תחזור ב-2021 לאולמות התצוגה של פורד בארה"ב, אחרי 17 שנות היעדרות ויותר מחצי מאה לאחר השקתה. הפעם היא עשויה להגיע גם לישראל.
המאך 1 נבדלת ממוסטנג רגילה במסיט אוויר גדול מתחת לפגוש הקדמי, רביעיית מפלטים מאחור, חישוקי "19 ייחודיים וכיתוב שם הגרסה על מכסה המנוע ומאחורי בתי הגלגל הקדמיים. בסבכה הקדמית ניכר הומאז' ליחידות התאורה במאך 1 המקורית. תא הנוסעים דומה למוסטנג המוכרת עם שינויים בחומרי הריפוד והדיפון, בורר ההילוכים (בגרסה הידנית), מושבים תומכים יותר ופרטים קלים נוספים.
מנוע V8 בנפח 5.0 ליטר מה-GT מפיק 480 כ"ס (20+) תודות לסעפת היניקה של ה-GT350, וזו האחרונה תורמת גם מצנן שמן מנוע עם יעילות גבוהה ב-50%. רוכשי הרכב יוכלו לבחור בין תיבת שישה הילוכים ידנית מה-GT350 עם מערכת גז-ביניים אוטומטי בהורדת הילוכים, או תיבת 10 הילוכים אוטומטית עם ממיר מומנט משודרג ומצנן נוסף לשמן הגיר, לטענת פורד עם יעילות קירור גבוהה ב-75% מהמקור. הכוח עובר לגלגלים האחוריים דרך דיפרנציאל מוגבל החלקה מכאני של טורסן עם מערכת קירור נפרדת.
שלדת המאך 1 חוזקה במקומות שונים, התבצע כיול ייחודי להגה ולמיתלים הנתמכים בולמי זעזועים אדפטיביים, עם מוטות מייצבים עבים יותר ובלמים קדמיים של ברמבו (381 מ"מ ושש בוכנות). כאופציה מוצעת גם גרסת "ביצועים" הכוללת ספוילר אחורי גדול המשפר את כוח ההצמדה ב-150% בהשוואה למוסטנג רגילה וצמיגי מישלין פיילוט ספורט קאפ 2 דביקים ורחבים ב-5 ס"מ מלפנים (305/30) ו-4 ס"מ מאחור (315/30) לעומת מישלין פיילוט 4S במאך 1 הרגילה.