פורד חושפת תמונות ראשונות של המוסטנג הנוכחית בגרסת מאך 1, בניסויי נהיגה אחרונים לפני נחיתתה באולמות תצוגה בתחילת השנה, 17 שנים לאחר הפעם האחרונה בה ביקרה שם. בתשובה לפניית ynet באשר לעתידה של המוסטנג בישראל, אמר שחר שמש, מנכ"ל דלק מוטורס, כי "התכנון המקורי היה להנחית בארץ את המוסטנג בסוף השנה, אלא שבעקבות המצב נדחה המועד לשנת 2021. במהלכה תגיע המוסטנג בגרסת GT אך אם תהיה דרישה לגרסאות קצה, נביא גם אותן".
פורד השתמשה לראשונה בשם 'מאך 1' ב-1969, והעניקה אותה לשון קונרי כג'יימס בונד, במרדף המפורסם שצולם ברחובות לאס ווגאס בסרט יהלומים לנצח. הפעם האחרונה בה נעשה שימוש בשם הוא בדור הרביעי של המוסטנג, בין השנים 2003-2004.
לדברי דייב פריקאק, מנהל הדגמים האייקונים ביצרנית, "המאך 1 החדשה תהיה נאמנה למורשת שלה, ותביא לצד עיצוב ייחודי גם את היכולת הגבוהה ביותר על המסלול למכוניות עם מנוע V8 בנפח 5.0 ליטר. פריקאק שהיה בעבר ראש חטיבת הביצועים ביצרנית הוא גם האיש החתום על רשימת השינויים הארוכה שעברה המוסטנג העדכנית, על לידתה המחודשת של פורד GT, על הפוקוס RS היוצאת וגם על הברונקו העתידי. לאור ניסיון העבר, נראה כי להצהרותיו יהיה כיסוי.
מדבריו ניתן להבין כי המאך 1 תמלא את החלל בין המוסטנג GT הרגילה, לגרסת שלבי GT350, ותחליף למעשה את הבוליט שייצורה הופסק לאחרונה. היא תצויד כמובן במנוע V8 בנפח 5.0 ליטר עם תפוקה מעט גבוהה מהגרסה הרגילה, על-פי הערכות כ-480 כ"ס.
4 צפייה בגלריה
פורד מוסטנג מאך 1
פורד מוסטנג מאך 1
המאך 1 הראשונה מ-1969
מהתמונות, עדיין תחת הסוואה חלקית, ברור כי המאך 1 תאמץ מראה קרבי יותר מהגרסאות הרגילות, עם צמד כונסי אוויר בסבכה הקדמית כהומאז' לגרסת המקור, פתחי אוורור גדולים בפגוש הקדמי ורביעיית מפלטים גדולים יותר מאחור. אליהם יצטרפו מסיטי אוויר סביב למרכב וספוילר אחורי גדול בקצה תא המטען. שינויים נוספים כוללים מערכת בלימה משודרגת של ברמבו וצמיגים ספורטיביים מסוג מישלין פיילוט ספורט קאפ 2.