מרצדס חושפת מתיחת פנים קלה אך חשובה ל-E קופה וקבריולה, דומה לזו אותה עברה לאחרונה ה-E קלאס סדאן. לישראל היא תגיע בתחילת 2021.
השינויים העיצובים קלים ומתרכזים בעיקר בחרטום עם סבכה שונה, פתחי אוורור גדולים יותר בפגוש ויחידות תאורה צרות המרעננים את פניה, בעוד ה-E53 AMG הכוחנית משלבת בהתאם לגישת המותג סבכת 'פאנאמריקנה' כוחנית עוד יותר. בתא הנוסעים השינויים מסתכמים בגלגל הגה בעיצוב עדכני, מסך מגע ("10.25 או "12.3 בגרסאות הבכירות) לעומת צג מופעל חוגה בדגם היוצא. גרסאות הבסיס כוללות כעת לוח מחוונים דיגיטלי (10.25) במקום אנלוגי בעוד שבבכירות הוא שומר על גודל זהה ("12.3).
המנועים הרלוונטיים לשוק הישראלי יהיו יחידות בנזין מוגדשות כעת עם מערכת היברידית קלה הכוללת מנוע חשמלי צנוע המשמש כמתנע וגנרטור, מסייע למערכת העצור-סע ומפעיל מערכות היקפיות דוגמת מזגן ומשאבת מים. מנועי הארבעה צילינדרים בנפח 2.0 ליטר יוצעו בשתי רמות הספק - 197 ו-258 כ"ס.
את יחידת ה-V6 (ב-E450) מחליף מנוע שישה צילינדרים בטור עם הספק זהה למנוע היוצא (367 כ"ס) ורצועת כוח משופרת המאפשרת קיצוץ של 0.6 שניות בזינוק ל-100 קמ"ש (5 שניות לקופה ו-5.2 שניות לקבריולה). תיבת ההילוכים בשני המנועים מונה תשעה יחסים, עם הנעה אחורית ל-2.0 ליטר וכפולה קבועה ל-3.0 ליטר.
בפסגת ההיצע נמצאת ה-E53 AMG, עם יחידת שישה צילנדרים בהספק גבוה יותר (435 כ"ס) הודות למגדש חשמלי צנוע המסייע בסל"ד נמוך. כבעבר, השידוך יש תיבת תשעה הילוכים אוטומטית והנעה כפולה-קבועה, אך זו כוללת כעת מצב "דריפט" המנתק את הגלגלים הקדמיים לטובת החלקות כוח.