אופל חושפת גרסת בסיס היברידית נטענת לגרנדלד X המוותרת על הנעה כפולה בגרסה הבכירה ונהנית מתג-מחיר שצפוי להיות נמוך משמעותית מהגרסה ההיברידית הבכירה. הוא ינחת כאן במהלך 2020.
יחידת ההנעה היא המוכרת של קונצרן PSA ובה עושות שימוש גם פיז'ו 3008 ו-508, סיטרואן C5 איירקרוס ו-DS7. במקרה של הגרנדלנד היא משלבת בין מנוע טורבו-בנזין בנפח 1.6 ליטר (180 כ"ס) ומנוע חשמלי (110 כ"ס) בשידוך לתיבת שמונה הילוכים אוטומטית והנעה קדמית. הגרסה ההבירידית הבכירה שהוצגה מוקדם יותר השנה, מצוידת במנוע חשמלי נוסף המחובר ישירות לגלגלים האחוריים עם תפוקה משולבת של 300 כ"ס.
גרסת הבסיס תסיים את המיאוץ ל-100 קמ"ש ב-8.9 שניות, 1.9 שניות יותר מהגרסה כפולת ההנעה. הוא עושה שימוש באותם מצברי ליתיום-יון בקיבולת 13.2 קוט"ש, אבל תודות לצריכת חשמל נמוכה יותר טווח הנסיעה הנקי מזיהום עומד על 57 ק"מ, 7 ק"מ יותר מהגרסה הבכירה. טעינה מלאה של המצברים מעמדה מנוהלת תארך פחות משעתיים.