• ה-HS ההיברידי-נטען צפוי להגיע בפברואר לאולם התצוגה המקומי
  • עם 258 כ"ס, 7.1 שניות מ-0 ל-100 קמ"ש וטווח חשמלי של 52 ק"מ
  • תשכחו ממחיר "סיני". תג המחיר צפוי להגיע לכ-150 אלף שקלים
האח הגדול: ה-HS ינחת כאן כשנתיים וחצי לאחר השקתו בעולם, וישנה את מה שהכרתם על דגמים סיניים שכן מידותיו של רכב הפנאי מבית MG גדולות מאלה דגמים קוריאניים או אירופאיים מקבילים. ובכל מקרה, הוא גדול משמעותית מה-ZS של המותג אשר השתלב יפה בשוק כלי הרכב החשמליים המצומצם בינתיים.
יחידה היברידית-נטענת משלבת בין מנוע בנזין מוגדש בנפח 1.5 ליטר (162 כ"ס) ומנוע חשמלי עם 122 כ"ס. תפוקה משולבת עומדת על 258 כ"ס ואלה עוברים לגלגלים הקדמיים דרך תיבת 10 הילוכים ייחודית - שישה מהם עבור מנוע הבנזין, ארבעה עבור היחידה החשמלית ובכך מתאפשר לדברי החברה שילוב אופטימאלי בין ביצועים ליעילות אנרגטית. הביצועים: זינוק ל-100 קמ"ש ב-7.1 שניות בדרך ל-190 קמ"ש מרביים. מצברים 16.6 קוט"ש מאפשרים תיאורטית 52 ק"מ נקיים מזיהום במסלול משולב, או 69 ק"מ במסלול עירוני בלבד.
חמישה כוכבים במבחן ריסוק: ה-HS הסב גאווה גדולה ליצרנית הסינית כאשר השיג ציון מושלם של חמישה כוכבים במבחן הריסוק אותו ערך לו ארגון הבטיחות Euro NCAP לפני כשנה. ברשימת הציוד התקני מערכות בטיחות כמו בלימה אוטונומית, תיקון סטייה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית והתרעת שטח מת כולל על פתיחת דלתות כשמתקרבת מכונית. גם רשימת האבזור מרשימה ותכלול באירופה לפחות לוח מחוונים דיגיטלי, מסך מגע גדול ("10.1), בקרת אקלים מפוצלת, ריפודי עור, חימום למושבים הקדמיים וכיון חשמלי לנהג, מפתח חכם וחישוקי "18 קלים.
מה אנחנו חושבים: הצלחתו של ה-HS אצלנו תלויה מאוד במחיר. מחירי הרכב הגבוהים אצלנו הופכים את הסוגייה הזו לקריטית, אך במקרה של שחקן סיני ההשפעה גדולה עוד יותר. MG הלכה בישראל תמיד על נוסחה של מחיר לא נמוך במיוחד אך אבזור עשיר מהמקובל עבור העלות, וצפויה לעשות זאת גם הפעם, עם תג-מחיר שעשוי להגיע לכ-150 אלף שקל. אז נכון, הסיניות של היום ביצעו קפיצת מדרגה מרשימה והציבור מקבל אותן טוב מבעבר, אבל זו עדיין לא הבחירה הטבעית. יהיה מעניין.