פורשה חושפת גרסאות GTS עדכניות לקאיימן ולבוקסטר גג-נפתח, החוזרות כעת למנועי שישה צילינדרים אטמוספריים הנחשבים לקלאסיים ובעלי אופי שונה לחלוטין מיחידות הארבעה צילינדר המוגדשות שניצבו שם עד עתה. לישראל הן יגיעו בחודש מאי עם תג-מחיר שמתחיל ב-665 אלף שקל לקאיימן ו-680 אלף שקל לבוקסטר, כ-180 אלף שקל יותר מגרסאות הבסיס של הדגמים האמורים.
יצרנית מכוניות הספורט הגרמנית ספגה בשנים האחרונות ביקורת רבה על יחידות המנוע בהן צוידו הבוקסטר והקאיימן על שלל גרסאותיהן במתיחת הפנים הקודמת, אשר הוסיפה להן את הכינוי 718. ה-GTS העדכנית, הנחשבת לגרסה הבכירה של הדגם, תזכה במנוע שישה צילינדרים אטמוספרי בנפח 4.0 ליטר מגרסת GT4 הקיצונית, אבל עם הספק מופחת. התפוקה עומדת על 400 כ"ס, 20 כ"ס מה-GT4 ו-35 כ"ס יותר מיחידת ארבעה צילינדרים 2.5 ליטר מוגדשת ב-GTS היוצאת.
בנתיים מציידת פורשה את ה-GTS רק בתיבת שישה הילוכים ידנית המאפשרת זינוק ל-100 קמ"ש ב-4.5 שניות (0.4 שניות פחות) ו-293 קמ"ש מרביים. תיבה כפולת-מצמד עם שבעה הילוכים תוצע בהמשך. מלבד תוספת הכוח ושיפור הביצועים, יחידה זו מבטיחה להישמע טוב יותר תודות לסעפת פליטה ייעודית ומסוגלת לעלות לסל"ד גבוה יותר עם קו אדום ב-7,800 סל"ד. אנקדוטה, מסתיים כעת בספרה 9 (8 ב-GTS יוצאת).
פורשה גם מציינת כי עמידה בתקני זיהום האוויר עם היחידה האטמוספרית התאפשרה תודות למערכת הפסקת פעולת שלוש מתוך שש הבוכנות בעומס נמוך. בנוסף מקבלת ה-GTS מיתלים נוקשים יותר מהגרסאות הרגילות המאפשרים הנמכת מרכב של סנטימטר או 2 ס"מ, עם בולמי זעזועים אדפטיביים, דיפרנציאל מוגבל החלקה מכאני וחישוקי "20 ייחודים.