הכירו את גרנדיר, רכב שטח מבית יצרנית רכב חדשה לגמרי בשם ינאוס, העשוי לרשת את מקומו של הדיפנדר הקודם שיצורו הופסק בתחילת 2016. מדובר בפרויקט של הטייקון הבריטי ג'ים רטקליף, מעריץ מושבע של הדיפנדר המקורי, אותו חשפנו לפני ארבע שנים. רטקליף ביקש לרכוש את מלנד רובר את זכויות הייצור לדיפנדר אך זו סירבה להצעה. על כן הוחלט על הקמת החברה והפרויקט יצא לדרכו.
הגרנדיר נקרא על שם פאב מפורסם בלונדון בו נולד הרעיון. בראש מחלקת העיצוב עומד טובי אקויר, בעברו דווקא מעצב יאכטות. מתמונות אב הטיפוס שנחשך כעת ניתן כמובן להבחין בדמיון העז לדיפנדר, אך גם בשינויים קלים לרבות צמד יחידות תאורה נוספות בסבכה הקדמית, צמד חלונות שמש מעל הנהג והנוסע, חלון אלפיני כפול לאורך סף הגג ודלת תא מטען מפוצלת. בנתיים הוא יוצע בגרסת חמש דלתות, טנדר דאבל-קבינה וניתן לשער שבעתיד גם במרכב שלוש דלתות קצר.
על פיתוח המכלולים המכאניים עמלו מהנדסי מגנה-שטייר מגראץ, אוסטריה, האחראים גם על פיתוח וייצור מרצדס G קלאס, פולקסווגן טרנספורטר T3 סינכרו ואחרים. כבסיס תשמש שלדת סולם חסונה וקשיחה ושני סרנים חיים מתוצרת קארארו (Carraro) האיטלקית, המתמחה בייצור רכיבי תמסורת והנעה לכלים חקלאיים. במטרה להעניק לרכב אמינות ושרידות מיטביים, הסרנים נתמכים קפיצי סליל בכל פינה עם ארבעה מוטות רדיוס מסיביים לכל סרן, שמטרתם לאפשר לצד מהלך מתלה גדול גם יכולת דינמית טובה.
יחידת ההנעה מגיעות מב.מ.וו עם מנוע טורבו-דיזל וטורבו-בנזין עם שישה צילינדרים בנפח 3.0 ליטר והספקים שנעים בין 260 ל-400 כ"ס. יש תיבת שמונה הילוכים אוטומטית של ZF והילוך כוח כמובן. בחודשים הקרובים צפויים אבות הטיפוס הראשונים להשלים כ-1.8 מיליון ק"מ של ניסוי במגוון תנאי דרך, לפני תחילת הייצור הסדרתי במפעל חדש שנבנה בדרום וולש.