רנו מתחילה לשווק בישראל את הגרנד סניק (דור רביעי), שלוש וחצי שנים לאחר שהושק בעולם. הוא יתמודד בעיקר מול סיטרואן C4 גרנד פיקסו (מכונה כיום ספייס-טורר) עם תג מחיר שמתחיל ב-165 אלף שקל.
בהשוואה לגרנד סניק הקודם ששווק כאן עד 2016, החדש ארוך ב-6 ס"מ (463.5 ס"מ), רחב ב-2 ס"מ (186.5 ס"מ) וגבוה ב-1 ס"מ (165.5 ס"מ). בסיס הגלגלים, 280.5 ס"מ התארך ב-3.5 ס"מ ומאפשר מרווח גדול לנוסעים. תא המטען בגרנד סניק מכיל כעת 233 ליטר (25+) כשכל המושבים בשימוש.
הסינק ישווק כאן עם מנוע טורבו-בנזין ארבעה צילינדרים בנפח 1.33 המוכר של רנו, בשתי רמות הספק – 140 כ"ס או 160 כ"ס, בשידוך לתיבת שבעה הילוכים כפולת מצמד בשני המקרים. אלה מאפשרים זינוק ל-100 קמ"ש ב-10.4 שניות בדרך ל-198 קמ"ש מרביים בגרסת הבסיס, 9.9 שניות ו-207 קמ"ש מרביים בבכירה.
אבזור גרסת TCe140 הבסיסית כולל לוח מחוונים דיגיטאלי ("7), מסך מגע ("7) עם צימוד ל-Apple CarPlay ו-Android Auto בקרת אקלים מפוצלת, מראות מתקפלות חשמלית, חיישני חניה מלפנים ומאחור וחישוקי "20 קלים. אבזור הבטיחות כולל בלימה אוטונומית והתראת סטייה מנתיב.
גרסת TCe160 הבכירה (ב-185 אלף שקל) מוסיפה מסך מגע גדול יותר ("8.7), תצוגת נתונים עלית, ריפודי עור, מושב נהג מתכוון חשמלית עם עיסוי, חלון שמש ותאורת לד מלאה. אבזור הבטיחות בגרסה זו כולל גם בקרת שיוט אדפטיבית, התראת שטח מת וזיהוי תמרורים.