בקצרה:
  • מכירים אודי e-tron? אז עם גג משתפל מטה, פחות מרווח ראש ונפח תא מטען
  • ביצועים ללא שינוי, 408 כ"ס, 5.7 שניות ל-100 קמ"ש, טווח הנסיעה גדל במעט
  • לעבודת עיצוב הזו יש מחיר: 546 אלף שקל, 26 אלף שקל יותר מגרסה רגילה
אחוריים מעוצבים: ה-e-טרון ספורטבק הוא למעשה גרסת מסוגננת ל-e-טרון המוכר, עם ממדים זהים למעט הפחתה קלה בגובה (1.5- ס"מ) ובנפח תא המטען (45- ליטר). מצד שני, העיצוב השונה במעט מפחית קלות את מקדם הגרר ומסייע להשיג עוד מספר קילומטרים של טווח נסיעה: לפי נתוני יצרן (WLTP), בין 373 ל-452 ק"מ, כארבעה עד 12 ק"מ יותר בהתאמה.
מעבר לכך אין כל שינוי. עדיין עם שני מנועים חשמליים - אחורי וקדמי - בהספק משולב של 408 כ"ס. גם הביצועים זהים: זינוק ל-100 קמ"ש ב-5.7 שניות ו-200 קמ"ש מרביים. כמו בדגם הרגיל, גם כאן מיתלי אוויר בכל הפינות מגיעים כציוד תקני.
בלי מראות וירטואליות: מערכת המצלמות האופציונלית - במקום מראות - של הדגם הרגיל לא עשתה דרכה לקופה שיגיע ארצה, וטוב שכך. שאר רשימת האבזור נותרה ללא שינוי, לרבות לוח מחוונים דיגיטלי ("12.3), צמד מסכים בקונסולה המרכזית, ריפודי עור, מושבים קדמיים מתכוונים חשמלית, חלון שמש, מפתח חכם, דלת תא מטען חשמלית וחישוקי "20 קלים.
הגרסה הבכירה מוסיפה מערכת מצלמות היקפיות (שימושית למדי), חימום וקירור למושבים הקדמיים, מערכת שמע של B&O וחישוקי "21. אבזור הבטיחות כולל בלימה אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית, שמירה על נתיב, תאורה מטריקס-לד אדפטיבית והתרעה על שטח מתח.
מה אנחנו חושבים: גרסת קופה נראית טוב יותר, אבל לטעמנו כמעט בכל המקרים מדובר בפוזה שכוללת ויתורים מוגזמים מבחינת נוחות ישיבה ושימושיות. לכן אנחנו לא מחסידיה. יש ללא ספק מי שיעדיף פוזה יותר מסובבת-ראש עבור רכב הפנאי החשמלי שלו ביותר מחצי מיליון, אנחנו פחות.