מרצדס חושפת את המראה החדש של הוויטו הוותיק. הרכב המסחרי ומוביל הנוסעים המוכר יוצע מעתה עם מערכות מכאניות ואלקטרוניות משודרגות, כמו-גם בגרסה חשמלית בעלת טווח כפול מהוויטו החשמלי היוצא - 421 ק"מ. הגעה ארצה מתוכננת לקראת סוף השנה.
השינוי המרכזי ברכב הממחודש הוא במצברי 90 קוט"ש גדולים משמעותית, בדומה לאלה בהם מצוידת גרסת הנוסעים EQV, ומאפשרים טווח נסיעה של 421 ק"מ לעומת 150 ק"מ בדגם היוצא שצוייד במצברי 41 קוט"ש. כמו-כן נוספה מערכת טעינה מהירה (110DC) המאפשרת מילוי המצברים ל-80% בפחות מ-45 דקות. המנוע החשמלי מפיק 204 כ"ס (89+ כ"ס), העוברים לגלגלים הקדמיים, עם מהירות מרבית מוגבלת - מטעמי חסכון באנרגיה - ל-160 קמ"ש.
גם גרסאות הדיזל הרגילות עודכנו עם סבכה, יחידות תאורה וחישוקים שונים. בהפנים יש כעת פתחי מיזוג אחרים, גימור שונה לקונסולה המרכזית ומסך מגע עדכני ("7) צנוע בגודלו עם אפשרות צימוד ל-Apple CarPlay ו-Android Auto.
גם אבזור הבטיחות שודרג וכולל כעת בלימה אוטונומית, שמירה על נתיב, בקרת שיוט אדפטיבית התראת שטח מת ועירנות נהג. נוספה גם אפשרות להקרנה של מצלמת הנסיעה לאחור על-גבי המראה המרכזית, פתרון שימושי במיוחד בגרסאות המטען והקומבי שנטולות שמשה אחורית.
הוויטו יוצע כבעבר עם הנעה קדמית ומנוע טורבו-דיזל בנפח 1.7 ליטר בשתי רמות הספק – 102 או 136 כ"ס, ותיבת שישה הילוכים ידנית. גרסאות ההנעה האחורית מקבלות מנוע טורבו-דיזל בנפח 2.0 ליטר חדש של מרצדס (OM654) המחליף את היחידה הקודמת בנפח 2.1 ליטר (OM651), ולדברי מרצדס הוא חסכוני ב-13% בצריכת הסולר.
רמות ההספק נותרו זהות למנוע היוצא 136 כ"ס (114CDI), 163 כ"ס (116CDI) ו-190 כ"ס (119CDI) והשידוך יהיה לתיבת שישה הילוכים ידנית או תשעה אוטומטית (שבעה בעבר). הוויטו "נוסעים" יוצע גם בגרסת 124CDI החזקה בהיצע עם הספק של 239 כ"ס המאפשר זינוק ל-100 קמ"ש ב-7.9 שניות ומהירות מרבית של 210 קמ"ש.