בעיות חדשות למיזוג פיז'ו-סיטרואן ופיאט-קרייזלר. אחד ממהלכי המיזוג החשובים בהיסטוריה של תעשיית הרכב בין PSA הצרפתית ל-FCA האיטלקית, עליו הוכרז לפני כחצי שנה, עומד בפני בעיות חדשות. חודשים ספורים לאחר שמקורות מקורבים לנושא טענו כי הצרפתים מעוניינים לשנות את תנאי החוזה לפיהם הוא יהיה במתכונת 50:50 בין הצדדים, מעלים כעת חברי הנציבות האירופאית תהיות העשויות לעכב את התהליך. לפי האוטומוטיב ניוז, בנציבות חוששים כי היצרניות המשותפות יחזיקו בנתח שוק גדול מדי בקטגוריית המסחריות הקטנות באירופה, אשר עלול לפגוע בתחרותיות בתעשייה.
לדברי מקורות שונים, הנציבות האירופאית פנתה בימים האחרונים לשני הקונצרנים וביקשה הבהרות, אך עדיין לא קיבלה אותן. בתחילה דרשה מהשתיים להציג לה נתונים שיניחו את דעתה תוך כיומיים, אך כעת הוסט הדד-ליין ל-17.6. דוברי שני הקונצרנים, כמו-גם אנשי הנציבות האירופאית, סירבו להגיב או להתייחס לנושא בכל דרך. עם זאת ברור כי במקרה בו לא תנוח דעתם של אנשי הנציבות, צפויה להיפתח חקירה רשמית של האיחוד האירופאי לבדיקת הנושא, אשר צפויה לארוך כארבעה חודשים.
אם אכן תפתח חקירה, עשוי כל תהליך המיזוג להדחות, או לעבור שינויים אשר יידרשו תקופת דיונים ארוכה בין שני הצדדים, אשר גם כך מגיעים למיזוג בתנאים שונים מאלה בהם נמצאו טרום התפרצות נגיף הקורונה וההאטה הקשה ממנה סובלת עדיין תעשיית הרכב. ל-PSA הצרפתים רשימה מרשימה של מסחריות קטנות, החל בפיז'ו פרטנר-סיטרואן ברלינגו ואופל קומבו התאום להם, בזמן שפיאט משווקת את הדובלו.