AMG, חטיבת הביצועים של מרצדס, חושפת פרומו ליחידת הנעה היברידית-נטענת ראשונה, עם תפוקה משולבת של יותר מ-800 כ"ס. החשיפה צפויה להמשך השנה, אם כי עוד לא ברור מתי ואם בכלל תוצע למכירה בישראל.
AMG פרסמה וידאו לסיכום 2019 בו היא גם מודה לעובדי החברה, ובסיומו נראית ה-GT4 קופה-ארבע-דלתות של המותג משוגרת לפנים בשקט חרישי, ניגוד קיצוני לסאונד הרועם שמשוגר ממפלטי דגמי חטיבת הביצועים מאז ומעולם. כל זאת בתוספת הכיתוב "אנחנו מגינים על עתיד הביצועים". בכך מגיבה החטיבה לטענות על צמצום היצע הדגמים הקיים (והמזהם) עקב הצורך לעמוד בתקנות הזיהום העדכניות והמחמירות של האיחוד האירופי.
מכונית ראשונה לשלב את יחידת ההנעה החדשה תהיה ה-GT4, מעין תשובה לפורשה פנמרה טורבו S העושה שימוש ביחידה היברידית-נטענת וממוצבת כגרסה החזקה בהיצע. AMG צפויה לשלב את מנוע V8 כפול המגדשים בנפח 4.0 ליטר המוכר שלה, יחד עם מנוע חשמלי ותפוקה שתעמוד על יותר מ-800 כ"ס. בכך היא תהיה הדגם החזק ביותר שמיוצר בשטוטגארט.
יחידת ההנעה תכונה 73, בהתאם למיצוב מעל גרסאות 63 העושות שימוש רק במנוע הבנזין הגדול. השידוך צפוי להיות לתיבת תשעה הילוכים אוטומטית MCT ייעודית לדגמי הקצה של החטיבה, עם מערכת מצמדים במקום ממיר מומנט להפחתת הפסדי הכוח הקיימים בתיבות אוטומטית רגילות. ההנעה תהיה כפולה והערכות הן שהזינוק ל-100 קמ"ש יסתיים תוך פחות משלוש שניות - טריטוריה של מכונית על אקזוטיות (וחשמליות-קצה דוגמת טסלה מודל S ופורשה טייקן). טווח הנסיעה הנקי מזיהום יעמוד על כ-50 ק"מ.