פולקסווגן תציג בשבועות הקרובים מתיחת פנים הכוללת עדכון מקיף לטיגואן, רכב הפנאי הקומפקטי שהפך ב-2019 לדגם הנמכר ביותר של היצרנית בעולם. הגעה ארצה צפויה לסוף השנה.
נזכיר כי הדור הראשון של הטיגואן (2007) היה רכב הפנאי הראשון של פולקסווגן, והגיע לשוק הרכב בדיוק כאשר טעם הצרכנים השתנה בחדות מדגמים משפחתיים סטנדרטיים לרכב בעל מראה גדול יותר, עם תנוחת ישיבה גבוהה וסממני קרביות מדומה. באותה תקופה ייצרה פולקסווגן כ-120 אלף יחידות בשנה - אשתקד נמכרו ממנו כבר יותר מ-900 אלף מכוניות. טיגואן חדש מיוצר כיום כל 35 שניות בארבעה מפעלים שונים בגרמניה, רוסיה סין ומקסיקו, ומשווק לדברי פולקסווגן ב-80% ממדינות העולם.
כעת מפרסמת היצרנית איור-סקיצה ראשונה המציגה מתיחת פנים עתידית. השינויים אם כך לא צפויים להיות גדולים במיוחד וייתבטאו בעיקר בחרטום. יש לשער כי תא הנוסעים יעבור שדרוג קל.
יחידות ההנעה הרלוונטיות אלינו צפויות להישאר ארבעה צילינדרים טורבו-בנזין בנפח 1.5 ליטר (150 כ"ס) והנעה קדמית או 2.0 ליטר (190 כ"ס) עם הנעה כפולה-קבועה. פולקסווגן תציע בגרסה העדכנית גם יחידה היברידית-נטענת המוצעת בדגמים שונים של הקונצרן ומשלבת בין מנוע טורבו-בנזין בנפח 1.4 ליטר למנוע חשמלי, בשתי רמות הספק – 204 או 245 כ"ס. מצברים 13 קוט"ש אמורים לאפשר טווח נסיעה של כ-60 ק"מ.
נוסף לכך תציע היצרנית גם גרסת ביצועים שתכונה R. זו תעשה שימוש במנוע 2.0 ליטר מוגדש המוכר של הקונצרן (EA888) עם הספק שיעמוד על כ-300 כ"ס והנעה כפולה קבועה.