רנו חושפת מתיחת פנים למגאן בגרסאות האצ'בק וסטיישן, כארבע שנים מאז הוצגה גרסתה העדכנית (דור 4). והחדשות: מעכשיו היא תשווק גם עם יחידת הנעה היברידית-נטענת. עם זאת, בישראל תשווק רק גרסת סטיישן היברידית שתנחת כאן בסוף השנה.
העיצוב החיצוני כמעט ולא השתנה, למעט גימור שונה לסבכה ולפנסי הערפל עם יחידות תאורה עדכניות, צינור פליטה מוסתר מאחור וחישוקים שונים. המגאן תוצע מעתה גם בגרסת RS ליין עם מאפייני עיצוב ספורטייבים, במקום גרסת GT ששווקה באירופה עד כה.
בתא הנוסעים יש לוח מחוונים דיגיטלי עדכני ("10.3 לעומת "7 בדגם היוצא) המאפשר גם תצוגת נתוני ניווט, לצד מסך מגע מרכזי גדול מבעבר ("9.3 לעומת "8.7 בעבר) הכולל מערכת הפעלה שונה. החידוש המשמעותי נוגע למערכות הבטיחות הכוללות בנוסף בקרת שיוט אדפטיבית עם יכולת זחילת פקקים ושמירת נתיב שלא הוצעו בעבר.
יחידות ההנעה עברו בירושה מהדגם היוצא – טורבו בנזין בנפח 1.33 ליטר בשתי רמות הספק 140 כ"ס או 160 כ"ס וטורבו דיזל 1.5 ליטר עם 115 כ"ס, בשידוך לתיבת שבעה הילוכים כפולת-מצמד בכל הגרסאות. מנוע 1.8 ליטר בגרסת RS הספורטיבית מפיק כעת 300 כ"ס בגרסה הרגילה ובקאפ, הספק זהה לטרופי הקיצונית. בגרסת עם תיבת שישה הילוכים כפולת מצמד המומנט עלה ב-3 קג"מ (42.8 קג"מ) ובגרסה הידנית בקג"מ אחד (40.8 קג"מ).
בנוסף תוצע המגאן גם בגרסה היברידית-נטענת ייחודית בקטגוריה, המשלבת בין מנוע 1.6 ליטר בנזין וצמד מנועים חשמליים בהספק משולב של 160 כ"ס. המצברים בקיבולת 9.8 קוט"ש מאפשרים טווח נסיעה נקי מזיהום של 50 ק"מ למהירות של עד 135 קמ"ש.