אחד המנועים המרשימים בעולם הרכב מתכונן לפרישה מחיים ציבוריים. הצורך לשמור על ממוצע זיהום אוויר נמוך מבעבר של צי המכוניות המשווק על ידי ב.מ.וו ובמטרה להקטין ככל האפשר את גובה הקנסות שתיאלץ היצרנית לשלם על דגמים מזהמים, יידרש מנוע ה-V12 שממוקם בחרטום בסדרה 7 להיפרד לשלום מהתעשייה. זאת, למעלה משלושה עשורים מאז שהוצג לראשונה.
מנוע V12 (מכונה M70) הוצע לראשונה בדור השני של סדרה 7 (E32) בתערוכת ז'נבה שנערכה ב-1987, כגרסת קצה מהודרת וסופר-יקרה תחת השם 750. אותו מנוע שירת אגב גם ב-850 הראשונה של שנות ה-90 וגרסה שלו מצאה מקום במכונית המהירה בעולם באותן שנים - מקלארן F1. מאז המשיכה ב.מ.וו להציע מנועי V12 ענקיים בגרסאות קצה, אשר כונו מהדור הרביעי (E65) ועד הנוכחי 760.
יחידת ה-V12 ב-760 הנוכחית חזקה כמעט פי 2 מגרסתה הראשונה, עם הספק מרבי של 585 כ"ס ו-86.7 קג"מ. בניגוד לעבר, היום היא פחות מאיימת ומעבירה כוח לא רק לאחור, אלא גם לפנים עם מערכת כפולה קבועה. כצפוי, הביצועים מסחררים, בעיקר עבור מכונית כה גדולה וכבדה (2.2 טון), פועל יוצא של רשימת אבזור אינסופית וממדים עצומים. מעמידה ל-100 קמ"ש היא מאיצה ב-3.8 שניות, מהירותה המרבית עומדת על 305 קמ"ש לאחר הסרת המגבלה. בישראל היא עולה אגב 1.75 מיליון שקלים. למעלה מכפליים מסדרה 7 "צנועה".