שברולט חושפת טאהו וסאברבן (גרסה מאורכת) חדשים, דור חמישי לרכבי הפנאי-שטח הפופולריים שלה. מאז הוצגו לראשונה לפני חצי יובל יוצרו ביותר מחמישה מיליון יחידות, פי שניים מהמתחרה מדטרויט פורד אקספדישן. בעוד שבעבר דגמים אלו שווקו בישראל רק בערוצי היבוא האישי, מיבואנית המותג UMI נמסר ל-ynet כי בכוונתה לשווק את הגרסאות העדכניות והיא נמצאת בבדיקת היתכנות מול היצרנית.
השינויים העיצוביים כוללים יחידות תאורת לד בצורת בומרנג, סבכה גדולה מבעבר עם כיתוב שם הגרסה ופגוש קדמי עם פתחי אוורור מודגשים. עיצוב סביבת הנהג התעדכן עם תצוגת נתונים דיגיטאלית בלוח המחוונים ("8), תצוגה עלית גדולה על השמשה ("15) ומסך מגע עדכני ("10) עם צימוד Apple CarPlay ו-Android Auto.
את ידית בורר ההילוכים המסורתית מאחורי ההגה מחליפים מתגים, וגם בלם היד חשמלי כעת במקום ההפעלה באמצעות דוושה. שברולט מבטיחה שילוב של חומרים ודיפונים איכותיים מבעבר. מערכות בטיחות מתקדמות יוצעו כאן לראשונה לרבות בלימה אוטונומית, שמירה על נתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, התראת שטחים מתים (כולל סיוע עם נגרר) ותאורה דינמית. עבור המתקשים בתמרוני חניה או גרירה, יש גם מערכת עזר לחניה אוטומטית ומערכת סיוע להתחברות לנגרר.
הטאהו ארוך ב-17 ס"מ (535 ס"מ) ובעל בסיס גלגלים גדול ב-12.5 ס"מ (307 ס"מ) בהשוואה לקודמו, המביא לשיפור של 7.5 ס"מ במרווח הרגליים לנוסעי השורה השנייה ובלא פחות מ-25.5 ס"מ לנוסעי השורה השלישית. גם נפח תא המטען גדל ב-289 ליטר (722 ליטר) כשכל המושבים בשימוש.
גם הסאברבן גדול מקודמו, ב-3 ס"מ לאורך (573 ס"מ) וב-10.5 ס"מ לבסיס הגלגלים (340.5 ס"מ) ובהתאם מרווח הרגליים גדל ב-6 ס"מ בשורה השנייה וב-5.5 ס"מ בשלישית. לתא המטען נוספו 51 ליטר (1,164 ליטר) מאחורי שורת המושבים השלישית. כבעבר, שניהם יוצעו עם אפשרות להסעה של עד שמונה נוסעים או החלפת הספסל האמצעי בצמד מושבי קפטן נפרדים וצמד מסכי תצוגה ("12.6) לכל אחד מהם.
כבסיס ממשיכה לשמש שלדת סולם אבל המתלה האחורי הוא כעת רב חיבורי מודרני לעומת סרן חי בדגמים היוצאים. כאופציה יוצעו מיתלי אוויר המאפשרים הגבהת המרכב (ב-5.1 ס"מ) לצורך נסיעה בשטח או הנמכה שלו (ב-5.1 ס"מ) לצורך גישה נוחה יותר לתא הנוסעים. גרסת Z71 היא ייעודית לשטח וכוללת גם בקרת ירידה במורד, פגוש קדמי שונה המשפר את זווית הגישה וכולל גם צמד אוזני גרירה ומיגון גחון, מדרגות צד מסיביות, מיקום שונה לאגזוז וצמיגי גודייר AT דו שימושיים על חישוקי "20 ייחודיים.
מנועי V8 בנזין בנפח 5.3 ליטר עם 355 כ"ס או 6.2 ליטר עם 420 כ"ס עברו בירושה מהדגם היוצא, ונוספו להם מערכת לניתוק אספקת הדלק לחלק מהמזרקים בעומס נמוך ומערכת עצור-סע על מנת לצמצם את הצימאון. בנוסף יוצע לראשונה מנוע טורבו דיזל שישה צילינדרים בנפח 3.0 ליטר המפיק 227 כ"ס. כל המנועים משודכים לתיבת עשרה הילוכים אוטומטית והנעה אחורית או כפולה עם הילוך כוח.