יצרנית הרכב הסינית GAC חשפה דגם שלישי במותג החשמליות איון, תחת השם "V". המותג הסיני משווק כאן מתחילת השנה את ה-GE3 המיושן יחסית, ממנו עלו על כביש ישראל מספר צנוע של 39 מכוניות, כעשירית מהמתחרה הישיר והוותיק יותר בשוק המקומי, MG ZS EV. במהלך 2021 יורחב היצע המותג בארץ עם הגעתו הצפויה של איון LX, רכב פנאי חשמלי מתקדם המתפקד כעת כספינת הדגל של המותג. מהיבואנית נמסר כי עדיין לא התקבלה החלטה בנוגע לשיווק מקומי של ה-V.
איון V ממוצב כרכב פנאי קומפקטי ובהשוואה לטויוטה ראב4 למשל, הוא קצר ב-1.5 ס"מ (458.5 ס"מ) אבל רחב ממנו ב-6.5 ס"מ (192 ס"מ) וגבוה ב-4.5 ס"מ (173 ס"מ). בסיס גלגלים עומד על 283 ס"מ, 14 ס"מ יותר מהטויוטה הפופולארי והבטחה למרחב מחייה ראוי לנוסעים.
למנוע החשמלי הספק של 184 כ"ס, הוא מחובר ישירות לגלגלים הקדמיים ושואב אנרגיה ממצברי 70 או 80 קוט"ש המאפשרים טווח נסיעה של 300 או 450 ק"מ בהתאמה, כך היצרנית. ה-V, כמו שאר דגמי איון המודרניים ובשונה מה-GE3 המשווק כעת, אמור לאפשר טעינה מהירה (100DC), יציע סוללת מערכות בטיחות מתקדמות ולדברי היצרנית מוכן לרשת 5G שתאפשר נהיגה אוטונומית ברמה 3 אם וכאשר תאפשר זאת המדינה. כיום לא משווקים בשום מדינה כלי רכב סדרתיים עם יכולת אוטונומית ברמה 3, עקב בעיות רגולטוריות.