מרצדס חושפת את ה-GLE 63 AMG קופה, גרסת קצה לרכב הפנאי שיתמודד מול מתחרים כמו אודי RSQ8, ב.מ.וו X6M ופורשה קאיין קופה טורבו. הגעה ארצה - לקראת סוף השנה.
יחידת ההנעה משלבת מנוע V8 כפול-מגדשים בנפח 4.0 ליטר המפיק 612 כ"ס - 27 כ"ס יותר בגרסת S+ הבכירה שתשווק כאן או 571 כ"ס בגרסה הרגילה, עם תוספת מערכת היברידית קלה 48V המוכרת, בה המנוע החשמלי משמש גם כמתנע וגנרטור לטובת צמצום צריכת הדלק ופליטת המזהמים. הכוח עובר דרך תיבת תשעה הילוכים אוטומטית (שבעה בעבר) והנעה כפולה-קבועה מבוססת מצמד רב-דיסקיות, אחורית בבסיסה עם אפשרות להעברה של עד 50% מכוח המנוע לפנים לפי דרישה. הדיפרנציאל האחורי מוגבל החלקה אלקטרוני.
הביצועים: זינוק ל-100 קמ"ש ב-3.8 שניות, קיצוץ של 0.4 שניות בהשוואה לדגם היוצא, בדרך ל-280 קמ"ש מרביים. כציוד תקני תוצע מערכת מיתלי אוויר אדפטיביים ונתמכים במוטות מייצבים אקטיביים לצמצום זוויות הגלגול. על הקשר לאספלט אחראים צמיגי מישלין פיילוט ספורט 4S במידות 285/40 מלפנים ו-325/35 מאחור. על הבלימה מופקדים דיסקים גדולים יותר: 370-400 מ"מ לפנים-אחור וכאופציה מוצעים בלמים קרמיים המאפשרים עמידות גבוהה יותר כנגד דעיכה והפחתה של המשקל הבלתי מוקפץ.
מבחינה עיצובית הוא נבדל מה-GLE קופה הרגיל בסבכת פאן-אמריקנה, פגושים אגרסיביים מלפנים עם פתחי אוורור גדולים, רביעיית מפלטים מאחור וחישוקי "22 ייחודיים. בתא הנוסעים יש גימורי קרבון, מושבים בעלי תמיכה משופרת, והגה שלוש צלעות שטוח בחלקו התחתון עם בורר מצבי נהיגה ומנופי שליטה ידנית מאחוריו.