יצרנית הרכב הרוסית לאדה עידכנה את הניבה המיתולוגית, רכב השטח המפורסם שמיוצר כבר יותר מארבעה עשורים ללא שינויים משמעותיים. בעבר הוא גם שווק בישראל אבל למרות שקרסו (רנו-ניסאן) מחזיקה בזיכיון הייבוא, ספק רב אם הוא יחזור לארץ הקודש בהיעדר תקינה אירופאית.
העיצוב החיצוני נותר כמעט ללא כל שינוי, עם אותו מראה קובייתי-מזוהה ויחידות תאורה עגולות ומעליהן תאורת חניה ופנסי איתות. השינוי העיקרי הוא בתא הנוסעים, עם עיצוב חדש לקונסולה לרבות תא כפפות שגדל במעט, מתגים שונים לבקרת האקלים עם פתחי אוורור גדולים מבעבר, צג נתונים דיגיטאלי בלוח המחוונים ותאורת פנים עדכנית.
גם המושבים שונו ומבטיחים להציע תמיכה טובה מבעבר, עם מנגנון קיפול (לטובת כניסה למושב האחורי) נוח יותר. כבעבר, אבזור הבטיחות נטול כל מערכות מתקדמות, ולמעט ABS אינו מציע דבר - לרבות היעדרן של כריות אוויר. אבזור הנוחות כולל חלונות ומראות חשמליים.
הניבה ממשיכה לעשות שימוש במרכב אחוד ומיתלי עצמות עצה כפולות מלפנים וסרן חי מאחור. גם המנוע נותר ללא שינוי – 1.7 ליטר בנזין אטמוספרי תוצרת פיאט במקור, עם 83 כ"ס בשידוך לתיבת חמישה הילוכים ידנית. ההנעה כפולה-קבועה, עם נעילת דיפרנציאל מרכזי והילוך כוח.