ג'נסיס, חטיבת היוקרה הוותיקה של יונדאי בצפון אמריקה, מציגה תמונות ראשונות של ה-GV80, רכב פנאי ראשון למותג הכולל כיום שלושה דגמי סדאן, עם מתחרים כמו אודי Q7, ב.מ.וו X5 ומרצדס GLE על הכוונת. המותג ששיווקו יחל השנה לראשונה גם באירופה עשוי להגיע גם לישראל. כך נמסר מכלמוביל, יבואנית יונדאי.
העיצוב החיצוני כולל סבכת רשת ענקית מוכרת של המותג במרכז ויחידות תאורה צרות, מקוריות ומפוצלות בפינות החרטום. הצללית כוללת עוד כונסי אוויר מדומים מאחורי בתי הגלגלים הקדמיים וקורה C מודגשת עם דלת תא מטען משתפלת בחדות לאחור.
עיצוב הפנים מרשים במיוחד והולם לפחות מבחינת המראה את הרף הגבוה בקטגוריה, כולל לוח מחוונים דיגיטלי, מסך מגע ענק בקונסולה המרכזית וחוגת-בורר הילוכים. מקומם של דיפוני עור משובצים וגימורי עץ טבעי לצד תאורת אווירה משתנה יהיו כמובן חלק מתמהיל האבזור. בדומה למתחריו הגרמנים, גם הוא יציע אפשרות לשורת מושבים שלישית ומקום לשבעה נוסעים.
ה-GV80 יבוסס על פלטפורמת הנעה אחורית של המותג. מתחת למכסה ניתן לצפות ליחידת V6 בנפח 3.3 ליטר טווין-טורבו בנזין עם 370 כ"ס בשידוך לתיבת שמונה הילוכים המוכרת מקיה סטינגר. לצידו יוצע גם מנוע V8 בנפח 5.0 ליטר בנזין אטמוספרי (420 כ"ס), תצורה מועדפת את קהל היעד בצד השני של האטלנטי. באירופה ההיצע צפוי לכלול יחידות הנעה היברידיות נטענות.