פיז'ו החלה לשווק בישראל את ה-2008 שיתמודד מול מתחרים עדכניים כמו סקודה קאמיק, ניסאן ג'וק שכבר נחתו כאן, ורנו קפצ'ור שיגיע בקרוב. תג המחיר מתחיל ב-128 אלף שקל לגרסת בנזין ו-130 אלף שקל לדיזל.
(youtube)
כבסיס משמשת הפלטפורמה העדכנית של הקונצרן (CMP) ובהשוואה ל-2008 היוצא נרשם גידול ניכר- 14 ס"מ לאורך (430 ס"מ), 7 ס"מ לבסיס הגלגלים (260.5 ס"מ) ו-3 ס"מ לרוחב (177 ס"מ). תא המטען גדל ב-55 ליטר (405 ליטר).
פיז'ו 2008פיז'ו 2008
(צילום: רונן טופלברג)
היצע יחידות ההנעה כולל שני מנועים - טורבו-בנזין עם שלושה צילינדרים בנפח 1.2 ליטר וטורבו-דיזל עם ארבעה צילינדרים בנפח 1.5 ליטר - עם 130 כ"ס בשני המקרים. בהשוואה לדגם היוצא מדובר בתוספת של 20 כ"ס במקרה של הבנזין ו-10 כ"ס בדיזל. בשני המקרים המנוע משודך לתיבת שמונה הילוכים אוטומטית והנעה קדמית, לעומת שישה יחסים בעבר.
פיז'ו 2008פיז'ו 2008
(צילום: רונן טופלברג)
הבנזין יזנק ל-100 קמ"ש ב-9.2 שניות בדרך ל-198 קמ"ש (1.3 שניות פחות ו-11 קמ"ש יותר), לדיזל המיאוץ הקלאסי יקח 9.3 שניות (קיצוץ 0.2 שניות) ו-195 קמ"ש מרביים. גרסה חשמלית עם טווח נסיעה רשמי של 310 ק"מ תצטרף להיצע במחצית השניה של השנה.
פיז'ו 2008פיז'ו 2008
(צילום: רונן טופלברג)
רשימת האבזור כוללת בגרסת הבסיס מסך מגע "7 עם צימוד Apple CarPlay ומצלמת נסיעה לאחור, מנופי שליטה ידנית בהילוכים מאחורי ההגה וחישוקי "16 קלים. אבזור הבטיחות כולל בלימה אוטונומית, תיקון סטייה מנתיב, זיהוי תמרורים והתראת עירנות נהג.
פיז'ו 2008פיז'ו 2008
(צילום: רונן טופלברג)
גרסת פרימיום הבכירה תוצע רק עם מנוע הבנזין (135 אלף שקל) ומוסיפה לוח מחוונים דיגיטלי ("10), ארבעה שקעי USB (אחד בבסיסי), משטח טעינה אלחוטי, מראות מתקפלות חשמלית וחישוקי "17 קלים. אבזור הבטיחות בגרסה זו כולל 8 כריות אוויר (6 בבסיסי) בלימה אוטונומית גם בנסיעה בינעירונית, שמירה על נתיב ובקרת שיוט אדפטיבית.