אודי מציגה גרסת S ספורטיבית לרכב הפנאי החשמלי e-טרון שיוצע בגרסה רגילה או ספורטבק המופיע בתמונות שפרסמה היצרנית. מדובר בפעם הראשונה שהאות S, המסמלת את דגמי הביצועים של היצרנית, תוצב על רכב עם יחידת הנעה חשמלית.

ה-S מקבל סידור הנעה שונה, עם תצורת שלושה מנועים חשמליים, אחד מלפנים ושניים מאחור, לעומת שני מנועים (אחורי וקדמי) בגרסת 55 קוואטרו המוכרת. התפוקה המשולבת עומדת על 435 כ"ס, או 503 כ"ס לפרק זמן של עד שמונה שניות, 95 כ"ס יותר מבגרסת 55. אלה מאפשרים זינוק ל-100 קמ"ש ב-4.5 שניות (קיצוץ של 1.2 שניות) בדרך ל-210 קמ"ש מרביים (10+).
לא פחות משמעותית מהשיפור בביצועים היא האפשרות של תצורת צמד המנועים מאחור להשגת הכוונת מומנט, עם העברה של עד 22.4 קג"מ יותר כוח לגלגל החיצוני לפניה, גבוה בהרבה מזה שמאפשר דיפרנציאל מוגבל החלקה של אודי - אותו היא מציעה בדגמי RS השונים. קיבולת המצבר נותרה זהה לגרסת 55 (95 קוט"ש), אך אודי לא פרסמה בינתיים את טווח הנסיעה הרשמי.
שינויים נוספים כוללים כיול קשיח יותר למיתלי האוויר האדפטיביים, חישוקים שונים, בלמים גדולים יותר מלפנים (400 מ"מ וקאליפר בן שש בוכנות) עם פתחי קירור ייעודיים בבתי הגלגל הקדמיים הנפתחים כשנדרש. תא הנוסעים זהה לגרסאות הרגילות, לרבות לוח מחוונים דיגיטלי ("12.3), צמד מסכי מגע - עליון ("10.1) לבידור-ניווט, תחתון ("8.6) למיזוג-נוחות, ומערכת מצלמות במקום מראות קונבנציונליות.