שברולט מעדכנת את הטראוורס הנוכחי (דור שני), רכב הפנאי הגדול של היצרנית האמריקאית ומהדגמים היותר-נמכרים שלה עם כמעט 1.3 מיליון יחידות מאז הוצג לראשונה ב-2008. לישראל הוא צפוי להגיע בשנה הבאה.
השינויים העיצוביים מתמקדים בחזית עם יחידות תאורה ראשיות צרות יותר, תוספת פסי לד בקצות הפגוש הקדמי וסבכה שונה לטובת מראה דינמי ומודרני יותר. יש גם חישוקים שונים ויחידות תאורת לד עדכניות מאחור. השינויים בפנים כוללים עיצוב שונה לקונסולה ולוח מחוונים דיגיטאלי בחלקו עם צג גדול מבעבר ("8), המשמש מד מהירות ותצוגת נתונים משתנה. לצדו יש מסך מגע עדכני עם אפשרות צימוד אלחוטי ל-Apple CarPlay ו-Android Auto.
כבעבר, תא הנוסעים של הטרווארס מציע מקום לשמונה נוסעים, או שבעה עם צמד מושבי "קפטן בשונה השנייה, כעת עם יותר אפשרויות בחירה בין ריפודי ודיפוני העור אבל בכל מקרה - שקעי USB לכל שורות המושבים. השדרוג העיקרי הוא במערכות הבטיחות שהפכו בדגם העדכני לציוד תקני לרבות בלימה אוטונומית, שמירה על נתיב, ותאורה דינמית. בקרת שיוט אדפטיבית ומערכת להתראה על שכחת ילדים מאחור יוצעו בגרסאות הבכירות.
שברולט לא מעדכנת על שינויים ביחידת ההנעה, אולם סביר שהוא יצויד כבעבר במנוע V6 בנפח 3.6 ליטר המוכר של היצרנית עם 310 כ"ס. הוא ישודך לתיבת תשעה הילוכים אוטומטית והנעה קדמית בגרסאות הבסיס או כפולה בבכירות. זו האחרונה מקבלת בורר מצבי נהיגה חדש שמלבד מצב הנעה קדמית לכביש יבש, כפולה קבועה, שלג וגרירה כולל כעת גם מצב ספורט.