יבואנית ניסאן מתחילה לשווק את הדור השני של הג'וק, מראשוני קטגוריית רכבי הפנאי הקטנים. תג המחיר מתחיל ב-125 אלף שקל.
כבסיס משמשת פלטפורמת CMF-B המודרנית ובהשוואה לג'וק היוצא הוא גדול משמעותית: ארוך ב-7.5 ס"מ (421 ס"מ), רחב ב-3.5 ס"מ (180 ס"מ) וגבוה ב-3 ס"מ (159.5 ס"מ). חשוב מכך, בסיס הגלגלים גדל בלא פחות מ-10.5 ס"מ (263.5 ס"מ) ואמור לסייע למרחב המחיה לנוסעים מאחור. גם תא המטען גדול ב-68 ליטר (422 ליטר).
בשלב ראשון יוצע הג'וק רק עם מנוע טורבו-בנזין עם שלושה צילינדרים בנפח ליטר המפיק 117 כ"ס (תוספת של 4 כ"ס בהשוואה לדגם המוחלף) ו-18.6 קג"מ, (4 קג"מ יותר) הזמין בסל"ד נמוך משמעותי - ותודה למגדש הטורבו - ממנוע 1.6 ליטר האטמוספרי בג'וק היוצא. הוא משודך לתיבת שבעה הילוכים כפולת-מצמד במקום הרציפה בעבר, וזו מאפשרת זינוק ל-100 קמ"ש ב-11.1 שניות ו-180 קמ"ש מרביים, 1.2 שניות פחות ו-10 קמ"ש יותר.
רשימת האבזור של גרסת הבסיס כוללת מסך מגע "8 עם צימוד Apple CarPlay ו-Android Auto, מצלמת נסיעה לאחור, מפתח חכם, חיישני חניה אחוריים, מראות מתקפלות חשמלית וחישוקי "17 קלים. אבזור הבטיחות כולל בלימה אוטונומית, תיקון סטייה מנתיב, זיהוי תמרורים ותאורה דינמית. גרסת האבזור הבכירה מוסיפה חימום למושבים הקדמיים, חישוקי "19 וצביעה דו-גונית במחיר 140 אלף שקל.