אסטון מרטין חושפת את יחידת ההנעה במכונית העל ואלהלה, זו שתופיע לצד ג'יימס בונד בסרט החדש ('לא זמן למות') שהשקתו נדחתה בינתיים. יחידת ההנעה תהיה משולבת חשמל ולדברי היצרנית זה יהיה המנוע החזק ביותר שאי פעם יצא משערי החברה בגיידון.
במסדרונות החברה מכונה המנוע TM01 על שם טאדק מארק, מהנדס המנועים המפורסם של היצרנית בשנות החמישים והשישים שפיתח את יחידת השישה צילינדרים בטור ששימשה בדגמי DB6 ,DB5 ,DB4 ו-DBS.
אסטון מרטין טרם פרסמה נתוני תפוקה ליחידה וגם לא איזה סיוע חשמלי היא תקבל - היברידי או היברידי-נטען. בהתחשב בעובדה שזה יהיה המנוע החזק ביותר של היצרנית, מפתיע לגלות כי מדובר ב-V6 בנפח 3.0 ליטר בלבד, צנוע משמעותית מיחידות V8 ו-V12 מהדגמים העדכניים, וזאת במטרה לאפשר מיקום מרכזי, מאחורי קו מושב הנהג הנוסע. אתרי חדשות רכב בעולם מדווחים על הספק שיעמוד סביב 1,000 כ"ס.
אסטון עוד מציינת כי מנוע הבנזין מצויד בצמד מגדשי טורבו הממוקמים במרכז (Hot V), מבנה המאפשר לשמור על משקל עצמי נמוך יחסית של 200 ק"ג, מידות קטנות יותר ושמירה על עיקר המסה במרכז. סיכוך חלקי המנוע יבוצע באמצעות עוקה יבשה, על מנת לאפשר מיקום נמוך שיביא עמו מרכז כובד נמוך ועמידות בכוחות G גבוהים. המנוע מיועד לעמוד בתקני יורו 7 העתידיים כך שיתכן ויוצע גם בדגמים אחרים של המותג.
נזכיר כי הוואלהלה, "הבן של ואלקרי", הוצגה בינתיים כקונספט בתערוכת ג'נבה 2019, ועושה שימוש במכלולים דומים לאלה של מכונית העל שפותחה בשיתוף קבוצת הפורמולה 1 של רד בול. לרבות מרכב ושלדת אמבטיה עשויים קרבון ושורה של מסיטי וכונסי אוויר האמורים לסייע להזרמת אוויר מיטבית סביב המכונית.