סקודה חשפה גרסה עדכנית של אוקטביה סקאוט, דגם פנאי על בסיס הסטיישן המשפחתית. עד כה לא שווקה הסקאוט בישראל, אך מהיבואנית נמסר כי הדגם הנוכחי נמצא בבחינת כדאיות.
הסיבה לכך שהסקאוט בכל זאת עשויה להגיע היא תוספת גרסת הנעה קדמית בסיסית להיצע שהורכב עד עתה מכפולת הנעה, בדומה למתחרות ישירות כמו פורד פוקוס אקטיב וטויוטה קורולה טרק. שינוי זה אמור לסייע לשמור על תג-מחיר נמוך יותר מהאוקטביה סקאוט היוצאת. יחידת ההנעה משלבת בין מנוע טורבו-בנזין בעל ארבעה צילינדרים בנפח 1.5 ליטר המוכר, עם מערכת היברידית קלה (48V). ההספק עומד על 150 כ"ס ועובר דרך תיבת שבעה הילוכים כפולת-מצמד.
כבעבר יוצעו גרסאות הנעה כפולה-קבועה, עם מנוע 2.0 ליטר טורבו-בנזין (190 כ"ס) ו-2.0 ליטר טורבו-דיזל בשתי רמות הספק - 150 או 200 כ"ס. לדברי היצרנית, למנוע הדיזל החזק 40.8 קג"מ של מומנט וכושר גרירה מרשים של 2 טון.
הסקאוט נבדלת מגרסת 'קומבי' המהווה לה בסיס בתוספת פסי הגנה מפלסטיק שחור סביב למרכב, חישוקים בעיצוב שונה ("18 או "19), גימור עץ בתא הנוסעים ושם הגרסה על ריפוד המושבים. השינוי המשמעותי יותר מתבטא במיתלים שונים המאפשרים הגבהת מרווח הגחון ב-1.5 ס"מ בהשוואה לאוקטביה הרגילה.