סאנגיונג שעל סף קריסה מנסה לשדר עסקים כרגיל. יצרנית הרכב הדרום-קוריאנית שנקלעה לאחרונה לקשיים משתדלת לשמור על קשר עם התעשייה והקהל. ואת זה היא עושה באמצעות חשיפת שני איורי רכב שטח אטרקטיבי ומקורי למראה תחת השם הזמני "X200". זהו כבר דגם עתידי שני שחושפת החברה בשבועות האחרונים, אחרי ה-J100 החשמלי שהוצג במהלך החודש הקודם, אף הוא באיור בלבד.
היצרנית לא מפרסמת פרטים רבים אך מצהירה כי ה-200 מציג את פילוסופיית העיצוב החדשה של החברה המעניקה דגש לרכבי שטח "קשוחים ומודרניים", לדבריה. עוד מוספים הקוריאנים כי ה-X200 ימשיך את מורשת העיצוב של הקוראנדו דור-שני שהוצג ב-1996, בעוד ה-J100 יהיה ממשיך דרכו של המוסו, אף הוא משנות ה-90 של המאה הקודמת.
שני האיורים המצורפים חושפים יחידות תאורה עגולות מלפנים וסבכה קדמית מחורצת, סממני עיצוב מוכרים מדגמי שטח איקוניים כמו ג'יפ רנגלר, סוזוקי ג'ימני ומרצדס G קלאס. בתי הגלגלים מודגשים כמקובל בקטגוריה ומאחור ניתן לזהות מה שנראה כמו הכנה לגלגל חלופי תלוי על הדלת - עוד סממן עיצובי-שימושי מקובל ברכב שטח מסוקס. גג בד עם אפשרות לפתיחה חלקית מצטרף גם הוא לפריטי העיצוב הייחודיים.
ה-X200 אמור להציע - באופן בלעדי או כאופציה - הנעה חשמלית, ובכל תתפוס היצרנית שתי ציפורי טרנד עכשוויות בעולם הרכב. בסאנגיונג מציינים כי ה-J100 זכה לתגובות אוהדות ברשתות החברתיות ומקווים כי עיצוב עם מוטיבים של דגמי עבר ירשים לקוחות פוטנציאליים. יש להזכיר כי עיצובי עבר של סאנגיונג לא הרשימו, בלשון המעטה. השינוי מבחינה זו, לא פחות ממבורך.