בקצרה:
  • רכב הפנאי הקומפקטי של סקודה עובר מתיחת פנים
  • עם אותם מנועים, עדיין ללא גרסה היברידית
  • ינחת כאן ברבעון השני של 2022
הקארוק, רכב הפנאי הקומפקטי של סקודה הוא הדגם השני הכי נמכר שלה אחרי האוקטביה, עם יותר מחצי מיליון יחידות שיוצרו מאז הוצג לפני ארבע שנים. העדכון העיצובי מסתכם בסבכה גדולה יותר, יחידות תאורה שונות (עם אופציה לתאורה מטריקס לד), חישוקים, מסיתי אוויר בפגוש הקדמי ועל דלת תא המטען בעיצוב שונה המאפשר להפחית את מקדם גרר ב-9%.
בתא הנוסעים יש הגה שתי צלעות, לוח מחוונים דיגיטלי כציוד תקני – "8 בגרסאות הבסיס או "10.25 בבכירות לצד מסך מגע גדול יותר ("9.2) עם אפשרות להפעלה קולית ב-15 שפות שונות (שעברית אינה אחת מהן). סקודה גם מציעה תאורת אווירה משתנה ואופציה לדיפון מושבים דמוי עור ושימוש בחומרים ממוחזרים לדיפונים.
מערך הבטיחות שודרג עם יכולת משופרת של המצלמה הקדמית לזיהוי תוואי הדרך ולתמרורים כמו גם בקרת שיוט אדפטיבית המקבלת נתונים ממערכת הניווט ומתאימה את מהירות הנסיעה למותרת.
היצע המנועים נותר ללא שינוי. מנוע בנזין מוגדש שלושה צילינדרים בנפח 1.0 ליטר (110 כ"ס) יוצע רק עם תיבת שישה הילוכים ידנית ולכן לא ישווק אצלנו. המנוע המרכזי בהיצע המקומי יהיה 1.5 ליטר בנזין מוגדש (150 כ"ס) עם תיבת שבעה הילוכים כפולת מצמד והנעה קדמית. באירופה תוצע גם גרסת בנזין חזקה יותר (2.0 ליטר עם 190 כ"ס) וטורבו דיזל (2.0 ליטר עם 150 כ"ס), שניהם עם הנעה כפולה קבועה.
לעמוד סקודה קארוק בקטלוג iCar