פורשה חושפת גרסת בסיס לטייקן החשמלית עם הנעה אחורית - לעומת כפולה-קבועה בשאר הגרסאות - ותכניות שיווק בסין בלבד, לפחות בשלב ראשון. תג המחיר נמוך משמעותית מגרסת 4S הבסיסית בהיצע הדגמים בשאר העולם לרבות ישראל. בפורשה לא חושפים בינתיים אם יש תכניות לשווקה בעתיד בעולם המערבי.
יחידת ההנעה מוותרת על מנוע מלפנים ומסתפקת במנוע אחורי עם הספק של 408 כ"ס העוברים לגלגלים האחוריים דרך תמסורת עם שני יחסי העברה. הזינוק ל-100 קמ"ש אורך 5.4 שניות והמהירות המרבית 230 קמ"ש, 1.4 שניות ו-20 קמ"ש איטית מ-4S כפולת ההנעה (530 כ"ס) הממוצבת כיום כבסיסית בהיצע הגרסאות. הוויתור על מנוע מלפנים מאפשר גם להגדיל את נפח תא המטען הקדמי הזעיר ב-37 ליטר (125 ליטר).
פורשה תאפשר בחירה בין שני גדלי מצברים – 79.2 קוט"ש המאפשרים טווח נסיעה של 414 ק"מ בין טעינות ו-93.4 קוט"ש המאפשרים טווח של 489 ק"מ - לפי התקן האירופאי היוצא (NEDC). בגרסה הבכירה תפוקת המנוע החשמלי גבוה יותר עם 476 כ"ס, באופן מפתיע ללא השפעה על הביצועים. גרסת הבסיס תאפשר טעינה בעמדות ייעודיות של 225 KW לעומת 270 KW בגרסה הבכירה.