לפני כשנתיים וחצי חשפה פולסטאר, חטיבת הרכב החשמלי הצעירה של וולוו הנמצאת בבעלות ג'ילי הסינית, מתחרה ראש-בראש לטסלה מודל 3. בהתייחס לכך אמרו ל-ynet אנשי חברת מאיר, יבואנית וולוו לישראל, כי נבחנת אפשרות שיווק כאן. אם אותה בחינה הייתה נושאת תוצאה חיובית, סביר להניח שהמותג השוודי לא רק שהיה מקדים את המותג האמריקאי המצליח על כבישי ישראל, אלא שהיה מתחרה בו על נתח שוק שגדל במהירות שיא. כמו בחלק ממדינות צפון אירופה בהן הוא משווק כמו הולנד, נורווגיה ושוודיה, או בסין וארה"ב.
כעת מדווחת היצרנית כי היא צפויה להגדיל עד סוף השנה הנוכחית את מספר המדינות בהן היא מיוצגת ל-18, כפליים מהמצב כעת. צפויות להצטרף בין היתר אוסטריה, דנמרק, פינלנד, אוסטרליה, דרום קוריאה, סינגפור ואחרות. ישראל אינה נמצאת ברשימה. לפי מקורות שונים, בינתיים לא הוחלט על תאריך כלשהו לנחיתת הדגמים החשמליים והמעניינים שלה כאן, תחת כנפי היבואנית מאיר
פולסטאר ייצרה עד כה שני דגמים בלבד. פולסטאר 1 ההיברידית והכמעט-אקזוטית במספרים מוגבלים, עם גוף קל משקל מסיבי פחם וכ-600 כ"ס, כ-100 קג"מ וטווח חשמלי שלדברי היצרנית הוא הגדול בתעשייה כיום ועומד על 124 ק"מ לפי תקן WLTP העדכני.
לצד מכונית הצהרת הכוונות של המותג, עיקר תשומת הלב מופנית כמובן לפולסטאר 2 החשמלית והעממית בהרבה, שמכוונת היישר לטריטוריה של טסלה מודל 3 הסופר-מצליחה אצלנו. עם מנוע חשמלי בודד או עם שניים וסוללות טווח רגיל או מוגדל. ההספק המרבי עומד על כ-400 כ"ס. פולסטאר 3 שתוצג בקרוב תהיה מתחרה לטסלה Y, ואחריה צפויים דגמים נוספים שירחיבו את הארסנל בהתאם לתכניות שפורסמו כבר לפני שנים.
ומה על ישראל? כרגע לפחות די ברור - אינה בתכניות של המותג.