היצע הדגמים של מותג הרכב הסיני MG צפוי להתרחב משמעותית החל ב-2021. בנוסף ל-ZS המשווק כאן זה מכבר בגרסת בנזין או חשמל, ינחתו אצלנו בתחילת 2021 שני רכבי הפנאי מעניינים: HS עם יחידת הנעה היברידית-נטענת המשווק כיום בבריטניה בגרסת בנזין, ומרבל X הכל-חשמלי עם אפשרות להנעה כפולה-קבועה ומיצוב גבוה יחסית למותג.
ה-HS עליו דיווחנו בעבר הוא רכב פנאי קומפקטי גדול במידה מה-ZS המוכר, עם בסיס גלגלים של 270 ס"מ (כמקובל בקטגוריה) ויחידת הנעה היברידית-נטענת דומה לזו המשווקת כיום רק בסין, המשלבת בין מנוע טורבו-בנזין בנפח 1.5 ליטר (169 כ"ס) למנוע חשמלי עם 122 כ"ס. תיבת 10 הילוכים אוטומטית תעביר את הכוח לגלגלים הקדמיים ומצברי 16.6 קוט"ש נטענים יאפשרו טווח נסיעה רשמי של כ-50 ק"מ בתקן העדכני.
ה-HS משווק כיום בבריטניה עם מנוע טורבו-בנזין, אך לובינסקי תשווק כאן רק גרסה היברידית-נטענת שתאפשר לו להתחרות מול גרסאות דומות של מיצובישי אאוטלנדר וקיה נירו המשווקים ופיז'ו 3008 ואופל גרנדלנד שינחתו כאן בקרוב. יש להניח כי תג המחיר של הרכב הסיני יהיה נמוך יותר ממתחריו הקוריאנים, יפנים ואירופאים.
המרבל X הוא רכב פנאי גדול עוד יותר (280 ס"מ בסיס גלגלים) המשווק כעת בסין תחת מותג רווי (Roewe) עם שתי יחידות הנעה חשמליות - בסיסית עם הנעה קדמית ו-186 כ"ס המאפשרים זינוק ל-100 קמ"ש ב-7.9 שניות ו-170 קמ"ש מרביים, או גרסה בכירה עם מנוע חשמלי נוסף המחובר ישירות לגלגלים האחוריים (ומייצר הנעה כפולה) והספק משולב של 310 כ"ס. למרות גודלו, רכב הפנאי הסיני מזנק ל-100 קמ"ש ב-4.8 שניות. לשתי הגרסאות מצברים בקיבולת 52.5 קוט"ש המאפשרים טווח נסיעה רשמי של 370 ק"מ.
בלובינסקי תולים תקוות גדולות במותג הסיני בפרט ובהנעה חשמלית בכלל, וכפי שנראה כעת עשויים להפוך בשנה הבאה לבעלי היצע יוצא דופן של דגמים כל-חשמליים בשוק הרכב הישראלי, תוך שהם מציעים אלטרנטיבות נקיות מזיהום כמעט בכל קטגוריה עממית. תכנית זו מבוססת על הרחבה ניכרת של תשתיות הטעינה בישראל, בהתאם לתכניות משרדי הממשלה השונים.