• ה-E קלאס המעודכנת תשווק אצלנו רק כהיברידית-נטענת, עם טווח של 57 ק"מ נקיים
  • מערכת ההפעלה התעדכנה, לוח המחוונים דיגיטלי כציוד תקני ומערכות הבטיחות שודרגו
  • השדרוגים לא מגיעים בחינם. המחיר צמח ב-30 אלף ל-510 אלף שקל
מה חדש: העדכון העיצובי שעברה ה-E קלאס צנוע ומתמקד בעיקר בחרטום שונה. בתא הנוסעים יש הגה אחר ומערכת ההפעלה עם מסך מגע שודרגה מתצוגה בלבד או הפעלה באמצעות משטח מגע הסידור המוכר של היצרנית, שני מסכי "12.3, נמצא כאן שוב. מבחינת מערכות בטיחות נוספה מערכת להתרעה על פתיחת דלת כשהשטח לא פנוי, בנוסף למערכות שהוצעו בעבר כמו בלימה אוטונומית (גם לתנועה חוצה), שמירה על נתיב (עם מעבר אוטומטי), בקרת שיוט אדפטיבית והתרעה על שטחים מתים עם מניעת כניסה לנתיב לא פנוי.
המנוע: בינתיים מרצדס תציע את מכונית הסאלון רק בגרסה היברידית נטענת, שנותרה ללא שינוי לאחר מתיחת הפנים. מנוע בנזין מוגדש בנפח 2.0 ליטר (211 כ"ס) ומנוע חשמלי (122 כ"ס) עם תפוקה משולבת של 320 כ"ס, תיבת תשעה הילוכים אוטומטית והנעה אחורית. הביצועים זהים: 5.7 שניות ל-100 קמ"ש, 250 קמ"ש מרביים וטווח נסיעה נקי מזיהום של 57 ק"מ.
אבזור ללא שינוי: בגרסת הבסיס יש ריפודי עור, מושבים קדמיים מתכוונים חשמלית ומחוממים, מפתח חכם, חלון שמש וחישוקי "18 קלים. הגרסה הבכירה מוסיפה עיסוי במושבים, מצלמות היקפיות, מערכת שמע של בורמייסטר ודלת תא מטען חשמלית.
מה אנחנו חושבים: מרצדס E קלאס היא מהדגמים המוערכים של היצרנית והקטגוריה. אבל דגמים היברידיים-נטענים, שהיו סופר פופולאריים בקטגוריית היוקרה הודות להטבת המיסוי, יאבדו מכוחם בעתיד. לקוחות דגמים אלו שבכל מקרה בעלי נסועה יומית נמוכה יעברו לדגמים חשמליים מלאים.