מרצדס חושפת את מתיחת הפנים ל-E קלאס האמורה לאפשר לה להתמודד טוב יותר עם האחיות לקטגוריה - אודי A6 וב.מ.וו סדרה 5. לישראל היא תגיע לקראת סוף השנה.
השינויים העיצוביים צנועים ומסתכמים בסבכה קדמית, יחידות תאורה וחישוקים שונים, המקנים לה מראה נמרץ מבעבר. השינויים בתא הנוסעים קטנים עוד יותר וכוללים צג מגע בקונסולה המרכזית המחליף את חוגת ההפעלה וההגה שונה.
מרצדס תצייד את ה-E קלאס בסוללת מערכות בטיחות מתקדמות המוכרות של היצרנית, לרבות בקרת שיוט אדפטיבית עם נתונים ממערכת הניווט לרבות האטה לפני צומת, כיכר או עומס תנועה, התראה על פתיחת דלת כאשר השטח לא פנוי עקב הולכי רגל ורוכבי אופניים, וסיוע להיגוי בהתחמקות ממכשול.
מרצדס עדיין לא מפרסמת את הנתונים המלאים של יחידות ההנעה, אבל מציינת כי ה-E המעודכנת תקבל מערכת היברידית-קלה למנוע הארבעה צילינדרים 2.0 ליטר המוגדש. לזה מצורף מנוע חשמלי משמש כמתנע וגנרטור, מסייע למערכת העצור-סע ומפעיל מערכות היקפיות דוגמת מזגן ומשאבת מים. אליו משודכת כבעבר תיבת תשעה הילוכים אוטומטית והנעה אחורית או כפולה-קבועה. בהמשך יוצעו גם יחידות היברידיות-נטענות על בסיס מנועי ארבעה צילינדרים דיזל ובנזין.
מרצדס עדכנה כם את ה-AMG E53, גרסה ספורטיבית עם סבכת פאן-אמריקנה וגלגל הגה עם בורר מצבי נהיגה. בחרטום יוצב כבעבר מנוע שישה צילינדרים בנפח 3.0 ליטר כפול-מגדשים הנעזר במערכת היברידית-קלה (48V) עם מגדש חשמלי צנוע לסיוע בסל"ד נמוך.
ההספק המשולב נותר 435 כ"ס, כמו תיבת תשעה הילוכים אוטומטית והנעה כפולה-קבועה, זו האחרונה מאפשרת כעת מצב "דריפט" המנתק את הגלגלים הקדמיים לטובת החלקות כוח. הביצועים נותרו זהים: זינוק ל-100 קמ"ש ב-4.5 שניות ומהירות מירבית מוגבלת אלקטרונית של 250 קמ"ש, או 270 קמ"ש לאחר הסרתה.

הכותב חבר מערכת iCar