מיצובישי מתחילה לשווק את דגמי סופר-מיני - ספייס סטאר (האצ'בק) ואטראז' (סדאן), לאחר מתיחת פנים שנייה שעברו. הספייס סטאר תשווק בשלוש רמות גימור, בטווח מחירים שנע בין 78 אלף שקל לגרסת הבסיס ועד 86 אלף שקל לבכירה, התייקרות של כ-3,000 שקלים. האטרז' תוצע רק ברמת הגימור הבכירה במחיר של 101 אלף שקל, 4,000 שקלים יותר מהדגם היוצא.
מבחינה עיצובית השינויים מתרכזים בחזית, עם שני גימורי כרום מודגשים מתחת ליחידות תאורה קדמיות עדכניות, סבכה שונה ומודגשת מבעבר, ופנסי ערפל שונים. יש גם פנסי איתות במראות הצד, חישוקי "15 קלים בצביעה דו-גוונית בגרסאות הבכירות, ויחידות תאורה עדכניות מאחור.
בתא הנוסעים יש ריפוד שונה למושבים (דמוי עור בגרסה הבכירה), משענות יד רכות מבעבר וגימורים דמויי קרבון. במקום מסך המגע המקורי שכולל צימוד Apple CarPlay, תציע היבואנית מסך בהתקנה מקומית, למעט גרסת הבסיס שאינה מצויידת במסך מגע כלל. החידוש המרכזי הוא הוספת מערכת בטיחות, הכוללת בלימה אוטונומית והתראה על סטייה מנתיב כציוד תקני. שתי הגרסאות הבכירות כוללות גם תאורה דינמית.
יחידת ההנעה נותרה ללא שינוי, והיא כוללת מנוע בנזין שלושה צילינדרים בנפח 1.2 ליטר עם 80 כ"ס בשידוך לתיבת הילוכים רציפה. גם הביצועים נותרו זהים: זינוק ל-100 קמ"ש ב-13.5 שניות בדרך ל-173 קמ"ש מרביים בספייס סטאר, 14.9 שניות ו-174 קמ"ש באטרז'. מערך המיתלים כויל מחדש על-מנת לשפר את נוחות הנסיעה והתנהגות הכביש, וחומרי בידוד נוספו על מנת להפחית רעשי דרך ורוח.