בקצרה:
  • צ'רי תהיה יצרנית רכב סינית עשירית בישראל
  • מכוניות מתוצרתה צפויות לעלות על הכביש בנובמבר
  • בשלב ראשון יגיעו שלושה דגמים, אחרים בהמשך
2 צפייה בגלריה
צ'רי אומודה 5
צ'רי אומודה 5
צ'רי אומודה 5
צ'רי מתחילה פעילות בישראל, ומכוניות ראשונות מתוצרתה צפויות להגיע בסביבות חודש נובמבר הקרוב. כך מערכת יבואנית הרכב קרסו, אשר תוסיף כצפוי את המותג הסיני לתיק הזכיונות בו היא מחזיקה - רנו, ניסאן, דאצ'יה ואינפיניטי. לפי הערכות שונות, בשלב ראשון יגיעו ארצה שלושה דגמים, לרבות האומודה 5 והטיגו 8 פרו. בארסנל החברה דגמי בנזין וחשמל, מרביתם בתצורת רכב פנאי מוגבה, וכולם עשויים להשתלב במערך המכירות המקומי.
2 צפייה בגלריה
צ'רי אומודה 5
צ'רי אומודה 5
צ'רי אומודה 5 בעת חשיפתו הראשונה לקהל, לפני כחצי שנה
צ'רי תשווק את דגמיה מאולמות מכירה ייעודיים, ולא תעשה - כך מבטיחים בקרסו - שימוש באולמות המותגים האחרים, אך צפויה לנסות ולפתח את מערך השיווק הדיגטלי שצובר תאוצה כיום. יש להזכיר כי קרסו ניסו בעבר לשווק את רנו טווינגו באמצעות מערך שכזה, ללא הצלחה יתרה. פרטים על הדגמים שישווקו בישראל ומפרט עתידי לא נמסרו על ידי היבואנית.
היצרנית הסינית משווקת שתי משפחות דגמים עיקריות, רכבי פנאי תחת השם טיגו ורכבי נוסעים. כמו כן פיתחה החברה משפחת דגמים כול-חשמליים החל במיני עירונית ועד רכב פנאי.
יש להניח כי צ'רי תנסה להתחרות בישראל בקטגוריה בה מיוצגות כיום יצרניות סיניות אחרות עם תג-מחיר צנוע יחסית לתחרות מאירופה ויפן. צ'רי צפויה להגיע לישראל כנראה עם דגם חשמלי אחד כבר בתחילת דרכה, לצד שני דגמים קונוונציונליים יותר.