בקצרה:
  • ה-4 יהיה דגם פנאי-קופה חשמלי
  • "יציג סגנון חדש בתעשייה", כך היצרנית
  • חשיפה מלאה תיערך בשבוע הבא
2 צפייה בגלריה
פולסטר
פולסטר
פולסטר 4, עדיין תחת כיסוי
פולסטאר מערכנת כי בתערוכת הרכב של שנגחאי - פתיחה ב-18 באפריל - תציג דגם רביעי מתוצרתה תחת השם 4 בהתאם לתכנית ההתפתחות של המותג הצעיר. כפי שדיווחנו לכם לפני כשנה, ה-4 יהיה אחד מתוך שלושה דגמים שמציעה כיום היצרנית וגם הוא, כמו ה-2 ו-3, יהיה חשמלי.
2 צפייה בגלריה
 הפרט היחידי שחשפה היצרנית
 הפרט היחידי שחשפה היצרנית
הפרט היחידי שחשפה היצרנית
על פי דיווחים בחו"ל, ה-4 צפוי להיות קטן במעט ביחס ל-3, עם מבנה כמו-קופה. בכך הוא מצטרף לחבורה מצומצמת אך מאוד מכובדת של דגמי יוקרה דומים - אודי Q8 אי-טרון, טסלה מודל Y, ויגואר I-פייס, ובקרוב פורשה מקאן.
לפי הערכות, הפולסטאר 4 יתבסס על פלטפורמה חשמלית-ייעודית - PMA. זו דומה בבסיסה ל-SEA של ג'ילי-דיימלר (משרתת דגמים ממותגי זיקר, סמארט) אך מותאמת לפולסטאר, בעיקר בהקשר האלקטרוניקה (מחשוב שונה, חומרה ותוכנה). פולסטאר 3 הגדול יותר, נזכיר, מבוסס על פלטפורמת SPA2 שמותאמת במקור לקליטת מנועי בעירה פנימית. מפרט טכני מלא יוצג רק בשבוע הבא. לפי הערכות, טווח הנסיעה צפוי להתקרב לכ-600 ק"מ, ככל הנראה באמצעות סוללות 86-100 קוט"ש.
מה אנחנו חושבים: פולסטאר הצעירה מבקשת לבנות קהל לקוחות ומוניטין, ולכן עליה להרחיב את היצע הדגמים. ה-4 נכנס לקטגוריה מבוקשת ביותר ויהיה כנראה ראשון מבין דגמי המותג שיעשה שימוש בפלטפורמה חשמלית ייעודית, המאפשרת תכנון יעיל ביחס לפלטפורמות הנוכחיות.