אודי מתחילה לשווק את ה-Q3 ספורטבק, גרסת כמו-קופה לרכב הפנאי המשווק כאן כבר חצי שנה. תג המחיר מתחיל ב-260 אלף שקל, זהה ל-Q3 הרגיל.
השינוי העיקרי בספורטבק הוא בעיצוב חלקו האחורי, עם קורה C המשתפלת בחדות לאחור ופגוש שונה עם מסיט אוויר גדול יותר. בהשוואה ל-Q3 הרגיל הוא ארוך ב-1.5 ס"מ (450) ונמוך ב-5 ס"מ (156.5), בין היתר בשל ויתור על פסי הגגון.
בסיס הגלגלים (268 ס"מ) ונפח תא המטען (530 ס"מ) נותרו זהים, וכך גם מרחב המחיה ליושבים מאחור הודות לאפשרות כיוון למרחק של הספסל האחורי (13 ס"מ לפנים-אחור) כציוד תקני. עיצוב הפנים זהה, לרבות לוח מחוונים דיגיטלי ("10.25), ומסך מגע גדול ("8.8) המופנה בזווית לכיוון הנהג, וכולל צימוד Apple Car Play ו-Android Auto, אך ללא מצלמת נסיעה לאחור שמוצעת רק בגרסה הבכירה.
רשימת האבזור כוללת ריפודי עור, מושב נהג מתכוון חשמלית, בקרת אקלים מפוצלת וחישוקי "18 קלים. אבזור הבטיחות כולל בלימה אוטונומית ושמירה על נתיב. גרסת קומפורט מוסיפה מפתח חכם, דלת תא מטען חשמלית, מראות מתקפלות חשמלית וחיישני חניה מלפנים ומאחור (בעבור 13 אלף שקלים נוספים). גרסת טק-פאק הבכירה (תוספת 12 אלף שקל) כוללת גם מצלמת נסיעה לאחור, כיוון חשמלי גם למושב נוסע, בקרת שיוט אדפטיבית והתראת שטח מת.
הספורטבק ישווק בשלב ראשון עם יחידת הנעה אחת – טורבו-בנזין ארבעה צילינדרים בנפח 1.5 ליטר (150 כ"ס) המוכרת של פולקסווגן. הביצועים: 9.3 שניות בזינוק ל-100 קמ"ש ו-205 קמ"ש מרביים, 0.1 שניות יותר ו-2 קמ"ש פחות מ-Q3 רגיל עם אותה יחידת הנעה.