קאדילק מתחילה לשווק את ה-XT5, רכב הפנאי בגודל בינוני, לאחר שעבר מתיחת פנים של אמצע חיי הדגם. תג המחיר מתחיל ב-350 אלף שקל.
מבחינה עיצובית השינויים צנועים עד בלתי מורגשים ומסתכמים בסבכה קדמית שונה, יחידות תאורה אחוריות עדכניות וחישוקים חדשים ("18 או "20 בהתאם לגרסה). בתא הנוסעים יש לוח מחוונים עם צג נתונים גדול מבעבר ("8 לעומת "5.7) ומסך מגע עדכני.
מנוע V6 בנזין בנפח 3.6 ליטר המפיק 310 כ"ס עבר בירושה מהדגם היוצא, אך הוא משודך כעת לתיבת תשעה הילוכים אוטומטית (שמונה בעבר). ההנעה קדמית בגרסת הבסיס או כפולה בגרסה הבכירה (ב-390 אלף שקל). לזו האחרונה נוסף דיפרנציאל אחורי מוגבל החלקה אלקטרוני של GKN, בדומה לשברולט בלייזר.
לרשימת האבזור נוספו בגרסת הבסיס גם מערכת מצלמות היקפיות, לרבות הקרנה של התמונה מאחור על המראה המרכזית. עוד בתמהיל: תצוגת נתונים עלית, בקרת אקלים מפוצלת לשלושה אזורים, דלת תא מטען חשמלית ומערכת שמע משודרגת של Bose. זאת בנוסף לריפודי עור, מושבים קדמיים מתכוונים חשמלית עם חימום וקירור, מפתח חכם, מראות מתקפלות חשמלית, חלון שמש פנורמי וחישוקים קלים ("18 או "20 בהתאם לגרסה).
ציוד הבטיחות כולל כעת גם זיהוי הולכי רגל בנסיעה לאחור, בנוסף למערכות שהוצעו בעבר: בלימה אוטונומית, שמירה על נתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, התראת שטחים מתים ומערכת להתראה על שכחת ילדים.