סוף לחגיגת החשמל חינם לנהגי טסלה: השלוחה הישראלית של יצרנית המכוניות החשמליות מארה"ב הודיעה כי תתחיל בעוד כשבועיים לחייב על השימוש ברשת הטעינה המהירה, שלה לאחר כשנה שבה לא גבתה תשלום. לפני כשבועיים חשף ynet כי החברה החלה לחייב את לקוחותיה על טעינה, אך לאחר פרסום הידיעה הודיעה טסלה כי מדובר היה בטעות וכי הכסף שנגבה יוחזר לנהגים.
בנוסף ולאחר תלונות חוזרות ונשנות על בעלי טסלה שלא ממהרים לפנות את עמדת הטעינה מייד עם סיומה, ובכך מונעים מנהגים אחרים גישה לעמדה, מודיעה טסלה כי תגבה מהנהגים עמלת 'אי פעילות' על כל דקה של עמידה בחנייה לאחר השלמת הטעינה. העמלה תיגבה בכל פעם שלפחות חצי מעמדות הטעינה במתחם יהיו בשימוש.
טסלה לא מפרטת עדיין מה יהיו תעריפי הטעינה והחנייה בעמדה. לפני שנה הודיעה כי תגבה שקל אחד לקוט"ש, מחיר זול יחסית למחירי השוק בארץ, הנעים בין 75 אגורות לקוט"ש ברשת של ג'ינרג'י ל-2.30 שקל בסונול evi. אולם בחיוב המוטעה לפני כשבועיים נדרשו נהגים שטענו במתחם קניון עזריאלי בתל אביב לשלם שקל וחצי לקוט"ש - מחיר גבוה ב- 50% מהתעריף המובטח.
טסלה מפעילה מתחמי טעינה בת"א, מודיעין, חיפה, עפולה, באר שבע ומצפה רמון. מתחמים נוספים יופעלו בקרוב בקריית שמונה, אשדוד, ראשון לציון, חולון קריית גת וירושלים. בניגוד לשאר הרשתות, אלה של טסלה פתוחות כרגע רק לבעלי מכוניות מתוצרת החברה. אילון מאסק הבטיח כי החברה תאפשר גם למכוניות של יצרנים אחרים להשתמש בהן, וכבר מאפשרת זאת בנורבגיה.
דובר טסלה סירב למסור מה יהיו תעריפי הטעינה ותפיסת החנייה.