פורד חושפת F150 חדש, הקטן במשפחת הטנדרים הנמכרת ביותר בארה"ב זה למעלה מארבעה עשורים. ישווק לראשונה עם מנוע היברידית ובעתיד גם בגרסה חשמלית מלאה שתהיה מחויבת מציאות בהתחשב בתקני זיהום עתידיים.
יחידת ההנעה ההיברידית משלבת בין מנוע V6 בנזין-מוגדש למנוע חשמלי המותקן בתוך תיבת 10 הילוכים אוטומטית. היצרנית לא מפרסמת את נתוני התפוקה המדויקים, אבל מבטיחה שזו תהיה יחידת ההנעה החזקה ביותר בקטגוריה, עם הספק מרבי משוער של כ-480 כ"ס. כושר הגרירה וטווח הנסיעה בהתאם: כ-5.5 טון וכ-1,100 ק"מ על מיכל אחד.
שאר המנועים נותרו ללא שינוי, לרבות V6 בנזין אטמוספרי בנפח 3.3 ליטר, V8 בנזין אטמוספרי בנפח 5.0 ליטר, V6 בנזין-מוגדש בנפח 2.7 ליטר או 3.5 ליטר ו-V6 טורבו-דיזל בנפח 3.0 ליטר. כל המנועים משודרכים לתיבת 10 הילוכים אוטומטית והנעה אחורית או כפולה כאופציה.
ה-F150 ממשיך לעשות שימוש בשלדת סולם עם סרן חי וקפיצי עלים מאחור, עצמות עצה כפולות וקפיצי סליל מלפנים ומרכב עשוי אלומיניום. פורד מציינת כי כל חלקי המרכב שונו, אבל העיצוב החיצוני הוא, בהתאם לטעם קהל היעד השמרני, אבולוציה לדגם היוצא עם שינויים המסייעים לו להיות מעט עדכני יותר. המראה נותר כמעט-זהה למעט החרטום, שיוצע במגוון רחב של אופציות.
שינוי משמעותי יותר נרשם בתא הנוסעים, כשמלבד לוח מחוונים דיגיטאלי בגודל "12 ומסך מגע גדול ("12 בגרסאות גימור-אבזור גבוהות) כמקובל כיום, יש גם קונסולה בין המושבים ההופכת לשולחן עבודה. אפשרות להשענת מושב הנהג לאחור ההופכת אותו למיטה ויש תא אחסון ננעל הממוקם מתחת לספסל האחורי, ומערכת שמע של B&O עם 18 רמקולים.
גם מערכות הבטיחות שודרגו כולל בלימה אוטונומית ותאורה דינמית כציוד תקני, בעוד הגרסאות הבכירות מצוידות גם בבקרת שיוט אדפטיבית, שמירה על נתיב, התראת שטחים מתים כולל בנסיעה עם נגרר המאפשרות נהיגה חצי אוטונומית באזורים מוגדרים. לדברי היצרנית, עדכוני תוכנה דרך הענן יאפשרו הרחבת מעטפת הפעולה של מערכות אלה בעתיד.
שדרוג מעניין אחרון מתייחס לאפשרות שימוש ביחידת ההנעה של הטנדר כגנרטור, עם שקעי חשמל בהספק 2 KW בגרסאות רגילות ו-7.2 KW בגרסה ההיברידית. לזו האחרונה יש בארגז ארבעה שקעי חשמל 120V ושקע 240V, ולדברי פורד היא מסוגלת לספק חשמל לצוות אתר בניה למשך 32 שעות. הפלסטיק הפנימי של דלת הארגז כולל תאים ייעודים לכלי עבודה, עם הטבעה של סרגל מדידה שימושי.