טויוטה תשווק באירופה גרסה חשמלית לפרואייס המסחרי. יחידת ההנעה דומה לזו בה מצויד אופל e-ויווארו המיוצר במקביל אך במפתיע, היצרנית היפנית תעניק לסוללה אחריות מקיפה יותר - 15 שנים או מיליון ק"מ.
הגרסה החשמלית תוצע בתחילה בתצורת וואן בשלושה אורכי מרכב, בדומה לדגם הרגיל: קומפקט (461 ס"מ ונפח הטענה של 4,600 ליטר), מדיום (496 ס"מ ו-5,300 ליטר) וארוך (531 ס"מ ו-6,600 ליטר). בהמשך תוצע גם גרסת נוסעים עם מקום לתשעה נוסעים (כולל נהג), קומבי (עם שישה נוסעים ומטען) ושלדה-בלבד. יכולת העמסה עומדת על בין טון לכ-1.3 טון בהתאם לגרסה, נמוך בכ-100 ק"ג מהגרסאות הרגילות.
מבחינה עיצובית אין כל שינוי, למעט שקע טעינה מעל בית הגלגל הקדמי-שמאלי. בתא הנוסעים יש לוח מחוונים שונה עם מד כוח במקום מד סל"ד ומתג לבחירת מצב נסיעה (לפנים-אחור-חניה) במקום בורר הילוכים, הכולל גם מצב להפעלת מערכת בלימה רגנטיבית המסייעת להאטה וטוענת את הסוללה במהלך נסיעה.
טויוטה תציע אפשרות בחירה בין שני מצברים, האחד בקיבולת 50 קוט"ש המאפשר טווח נסיעה של 200 ק"מ, השני בקיבולת 75 קוט"ש המאפשר 300 ק"מ. היצרנית מציינת כי שניהם ניתנים לטעינה מהירה (100DC) ל-80% נפח בתוך כחצי שעה למצברים הקטנים, או 45 דקות לגדולים.