יותר מחצי שנה לאחר שיונדאי i20 וסיאט איביזה נבחרו כרכב הצמוד החדש של אלפי קציני צה"ל בדרגת רס"ן והנגדים הבכירים, מתחילה הבוקר אספקתם לאנשי צבא הקבע. שלמה סיקסט ואלדן יספקו את כלי הרכב לצה"ל, שם יחליפו אלפי מכוניות מיצובישי אטראז' ששימשו בתפקיד מאז שנת 2014. המכרז הוא לארבע שנים, עבור 5,000 מכוניות עם אפשרות להכפילו. החברות הזוכות יספקו לצה"ל חבילת אחזקה 'הכל כלול', עם החלפת צמיגים, רכב חליפי, תיקון ואחזקה, השתתפות עצמית ועוד.
1 צפייה בגלריה
 ממתינות לקצינים - המכוניות של צה"ל
 ממתינות לקצינים - המכוניות של צה"ל
ממתינות לקצינים - המכוניות של צה"ל
(דובר צה"ל)
אספקת המכוניות החדשות והחלפת האטראז'ים תימשך כשנתיים. קצינים ונגדים בכירים יקבלו עדיפות בבחירה, ויוכלו להחליט בעצמם אם לקבל את ה-i20 או את האיביזה. אנשי קבע מיחידות עורפיות יקבלו את מה שיהיה באותה עת במלאי. רק האיביזה תסופק לצה"ל עם מערכת בלימת חירום אוטונומית, שכן המכרז לא דרש זאת.
מדובר בשתי מכוניות סופר-מיני פופולריות בשוק האזרחי, אך הן מגיעות בתצורת חמש דלתות (האצ'בק) ולא ארבע דלתות (סדאן) המשפחתית יותר. לכן, נפח תא המטען שלהן לעומת זה של המיצובישי (450 ליטר), קטן יותר, עם יתרון לאיביזה (355 ליטר) לעומת היונדאי (301). עם זאת קל יותר להכניס לתוכן מטענים כמו עגלות תינוק.
הן זריזות, איכותיות, והנהיגה בהן נעימה יותר מאשר באטראז', שלא הייתה פופולרית בקרב אנשי צבא הקבע. לעומת מנוע ה-1.2 ליטר עם 80 כ"ס וגיר רציף של המיצובישי, מגיעות שתיהן עם מנועי טורבו-בנזין מודרניים (115 כ"ס בסיאט, 100 כ"ס ביונדאי) ותיבת שבעה הילוכים רובוטית כפולת-מצמדים.

130 עד 150 אלף ק"מ

בשלמה סיקסט החלו כבר למכור את דגמי האטראז' שחזרו ממכרז צה"ל, למי שמחפש משפחתית קטנה וזולה. מכוניות מדגמי 2014 נמכרות עם כ-150 אלף ק"מ, ואילו מכוניות מדגמי 2015 עם 130 אלף ק"מ, כולן לאחר טיפולים שוטפים במוסכי היבואן.
המכוניות נמכרות לציבור בכ-20 אלף שקל, כחמישית ממחירה של אטראז' חדשה מהניילונים, עם אחריות לשנה על המנוע והגיר. מחירן של אטראז'ים מאותן שנים לפי מחירון לוי יצחק עומד על 27-30 אלף שקל. ממחיר זה יש להפחית לפי המחירון 17% על רכב ליסינג צמוד ו-8-10 אחוזים נוספים על קילומטראז' גבוה במיוחד.