בקצרה:
  • דגמים המעודכנים של ב.מ.וו מגיעים כעת לישראל
  • ה-2 קופה החזקה בהיצע, עם 374 כ"ס ו-4.3 שניות ל-100
  • מחיר ה-8 היקרה מכולן מתחילה מעתה ב-905 אלף שקל
1 צפייה בגלריה
ב.מ.וו סדרה 2
ב.מ.וו סדרה 2
ב.מ.וו סדרה 2
על שתיים: עד שתגיע M2, שתושק לקראת סוף השנה הנוכחית ותהיה ה-2 האולטימטיבית לחובבי ההגה (ויתכן שגם ה-M ה'טהורה' מכולן), מתחילה יבואנית מותג היוקרה הגרמני לשווק את הגרסה החזקה ביותר למכונית הקומפקטית, M240 החדשה שהושקה לפני בדיוק שנה. עם מנוע שישה צילינדרים בנפח 3.0 ליטר, 374 כ"ס, תיבת שמונה הילוכים אוטומטית, הנעה כפולה-קבועה ו-4.3 שניות מעמידה ל-100 קמ"ש.
ביבואנית בחרו שלא לייבא ארצה את ה-2 קופה העדכנית בעלת ההנעה האחורית (ארבעה צילינדרים, 2.0 ליטר, 184 כ"ס ו-7.4 שניות ל-100), ולשווק אם כך רק את הגרסה החזקה מכולן עם הנעת XDrive ובשלוש גרסאות גימור-אבזור. החל ב-415 אלף שקלים לגרסת הבסיס ועד 'גרסת מסלול' (Track Edition) ב-475 אלף שקלים, הכוללת מערכות קירור מותאמות לדברי היבואנית לנהיגת מסלול, וצמיגים ייעודיים ורחבים יותר לפנים.
על שמונה: מהצד השני של הספקטרום המוטורי, ובכל מקרה הפיננסי, משווקת יבואנית המותג מעתה גם את סדרה 8 הגדולה בשלוש הגרסאות המוכרות: קופה עם שתי דלתות כמקובל, גראן קופה עם ארבע וקבריולה נטולת גג. כל דגמי המשנה זוכים לאותה יחידת הנעה, טורבו-בנזין עם שישה צילינדרים בנפח 3.0 ליטר ועם 333 כ"ס. ביבואנית מעדכנים כי בהמשך תגיע ארצה גם ה-M850 החזקה משמעותית (והיקרה יותר).
השלוש מגיעות ארצה ברמת אבזור-גימור עשירה אחת (M-Superior). הקבריולה מזנקת מעמידה ל-100 קמ"ש ב-5.3 שניות ומהירותה מוגבלת אלקטרונית ל-250 קמ"ש. הגראן קופה תסיים את המיאוץ ל-100 בעשירית שניה פחות ואילו לקופה נדרשות רק 5 שניות להגיע לאותה מהירות - וגם הן מוגבלות ל-250 קמ"ש. מחיר הקופה והגראן קופה עומד על 905 אלף שקלים, הקבריולה עולה 60 אלף שקלים נוספים.