רוצים וי כחול בפייסבוק או באינסטגרם? תצטרכו לשלם עבורו. ענקית הטכנולוגיה מטא משיקה בישראל את מינוי "Meta Verified", שמעניק תג אימות בתשלום, במסגרת הרחבה של זמינות המוצר לשווקים נוספים. המינוי יושק בהדרגה בפלטפורמות אינסטגרם ופייסבוק, ויעלה 45 שקלים לחודש למשלמים דרך גרסת האתר, ו-55 שקלים למי שיבצע את התשלום דרך אפליקציות האנדרואיד וה-iOS של הפלטפורמות. בכל מקרה, האימות יחול על החשבון עצמו, ופער המחירים נובע מהעמלות שגובות חנויות האפליקציות. אם תרצו את התג גם בפייסבוק וגם באינסטגרם, תצטרכו לשלם פעמיים, שכן השירות מצריך הרשמה בנפרד בכל פלטפורמה. האפשרות להירשם למינוי תהפוך לזמינה בהדרגה בחודשים הקרובים לכל המשתמשים הישראלים, לפי הודעת החברה.
1 צפייה בגלריה
תג האימות בתשלום של מטא מגיע לישראל
תג האימות בתשלום של מטא מגיע לישראל
תג האימות בתשלום של מטא מגיע לישראל
(תמונה: מטא)
קהל היעד של המינוי הוא יוצרי תוכן, שמעוניינים לבנות או לחזק את הקהילות שלהם בפלטפורמות החברה. בנוסף לתג, שמתקבל בכפוף לתהליך אימות שמצריך העלאת תעודה מזהה, הוא מספק מספר יתרונות בולטים נוספים. המשתמשים המשלמים יזכו לגישה לנציג אנושי אם יצטרכו תמיכה, ולהגנה מפני התחזויות באמצעות ניטור פרואקטיבי מצד החברה אחרי מתחזים. בנוסף, יוענקו להם כלים שיאפשרו "ביטוי בדרך ייחודית בפלטפורמות" כמו סטיקרים בלעדיים עבור סטוריז ורילס, ומאה "כוכבים" בחינם בחודש (המטבע שבאמצעותו ניתן להעניק טיפים ליוצרים בפייסבוק) אותם יוכלו להעניק ליוצרים אחרים. כשהמינוי נחשף לראשונה, נאמר כי הוא יעניק למשתמשים המשלמים גם חשיפה מוגברת, אך כיום מאפיין זה לא נכלל בהצעת החברה.

עוד בנושא:

המינוי היה זמין בחודשים האחרונים במספר שווקים, ולפי הודעת החברה התקבלו משובים חיוביים אודותיו מיוצרי תוכן שנרשמו אליו, והיא ממשיכה לפתח אותו בהתבסס על משובים מהקהילה. בעתיד, החברה עשויה להציע הטבות נוספות למנויים. "Meta Verified" זמין עבור משתמשים בני 18 ומעלה בלבד, ונכון להיום לא פתוח להרשמה לעסקים שמשתמשים בפלטפורמות.
מטא הודיעה כי היא משיקה אימות בתשלום למנויים לראשונה בחודש פברואר, לאחר שהמתחרה טוויטר נקטה בצעד דומה שגרר ביקורת רבה. לאחרונה, התחרות בין השתיים עלתה מדרגה כאשר מטא השיקה את הרשת החברתית Threads שמתחרה בטוויטר באופן ישיר עם רשת חברתית דומה, שמתבססת על שיתוף טקסטים קצרים.